Sunt nominalizată la premiile DIGITAL DIVAS 2016 #digitaldivas16

On
joi, mai 05, 2016

In miez de noapte primesc un mesaj de la Alexandra (te pup de nu te vezi). Imi aduce o veste minunată. Anul acesta blogul meu este nominalizat in cadrul celui mai important eveniment dedicat femeilor din social media, DIGITAL DIVAS 2016.

Ar insemna enorm pentru mine susținerea voastră in această competiție oferind votul vostru micuțului meu loc colorat.

Puteti vota aici: http://vote.evensys.ro/en/subscribe/

Vă mulțumesc din suflet că sunteți aici! 






12 comentarii on "Sunt nominalizată la premiile DIGITAL DIVAS 2016 #digitaldivas16"
  1. Te pup draga mea si iti pumnii, toti pumnii pe care ii gasesc !! :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări!!! Te-am votat și sper să câștigi :* Sper să primesc și eu invitație și să ne vedem acolo că tare aș vrea să te cunosc :* te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc din suflet!!! Incerc sa fiu realista caci nu am atata deschidere, dar ma bucur enorm pentru oportunitate si pe voi , va ador! PS: Oricand ai chef putem sa ne intalnim. Eu sunt deschisa la propuneri :D :1

      Ștergere
  3. Baftă multă!!! Mă bucur tare să te văd înscrisă. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Andreea! Este o competitie delicata, dar sunt onorata sa fac si eu parte din ea. :a

      Ștergere
    2. Eu cred că vei realiza că meriți să fii acolo ^_^ Dacă primesc invitație ne vedem acolo și te felicit personal :D
      PS. Gata, am votat divele! (am două în competiție :P)

      Ștergere
    3. :f :b mai repede sa imi stergi lacrimile. M-as bucura sa te vad acolo :)

      Ștergere
  4. Ma bucur mult pt tine , te am votat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :1 Iti multumesc mult de tot pentru incredere. Te puuuuup!!!!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Sa fie!..desi, eh. Viata. Guma o primesti oricum, daca am zis, am zis :D

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature