Project 10 pan - Update #1 (+schimbări)

On
sâmbătă, mai 07, 2016

Dacă cineva iși imagina că o să incep postarea de astăzi cu mega entuziasm - se cam inșeală. A trecut o lună (fără două zile) de la debutul Proiectul 10 pan și mă simt destul de epuizată. Nu este ușor, și aici mă refer la stările contradictorii prin care treci pe parcursul unui astfel de proiect. Aș spune că este o trecere de la agonie la extaz și inapoi. Da, te bucuri când reușești să termini ceva, dar te intristezi când vezi că drumul pe care l-ai ales este lung (și damn it, nu te-a obligat nimeni. Tu solita ai facut pe Batman-ul de ocazie). Vă mai spuneam si prin comentarii; nu este vorba că nu pot respira dacă nu intru in magazine și dau banii pe te miri ce cosmetică pe care, cu siguranță, o am deja acasă intr-o altă formă, alt brand etc. Este vorba despre libertate, despre bun simț și onoare. Sunt acel gen de om care nu dorește să inșele increderea nimănui, care renunță la micile sale plăceri pentru a demonstra că are coloană vertebrală și cuvânt. Da, am intrat in magazine in ultima lună. Da, m-am uitat la produse, am testat diverse lucruri, dar am ieșit din magazin la fel cum am intrat... cu mâna goală. Imi spuneam că aș vrea ceva, dar nu știu ce. Deci, cu siguranță nu aveam nevoie de nimic. Erau doar frustrările prin peisaj.

A trecut o lună și nu a trecut degeaba, am terminat oficial 4 produse din cele 10 prezentate, iar cu un al 5-lea sunt cu semnul intrebării, dar aștept un feedback de la voi in acel caz. Și dacă o să pară de necrezut, recunosc că am exagerat cu ele, am mers cam hardcore și merg in continuare, până este totul gata.

Să incepem cu produsele terminate:

Am reușit să termin cele două loțiuni de corp de la Victoria's Secret (Love Spell și Hello Darling). Eu am arătat repede isprava și pe Instagram aici și aici . Nu voi insista foarte mult. M-am bucurat că le-am terminat - cu toate că aveam destul de mult produs in ambele ambalaje. Le-am folosit in fiecare zi după duș și motivul pentru care (cred) că am reușit atât de repede să termin cu ele a fost acela că produsul era extrem de apos. Le-am făcut un review AICI . Concluzii - bine că s-au dus! Nu imi mai trebuie așa loțiuni EVER, thank you very much!


INTRO - 9 APRILIE 2016


UPDATE 1 - TERMINATE COMPLET
Am terminat și pudra translucidă de la BOURJOIS Flower Perfection. Cu ea a fost o schimbare in utilizare. Vă spuneam că până in momentul inceperii proiectului o foloseam pentru fixarea anticearcănului și nu eram prea happy. In continuare nu am fost happy cu modul in care se comporta in zona respectivă, dar am inceput să o folosesc pe toată față și a funcționat foarte bine. Avea mici irizații care iluminau tenul. Da, mi-a plăcut pentru fixarea fondului de ten și modul plăcut in care se tranforma după pulverizarea spray-ului fixator. Cu toate acestea, nu o voi recumpăra.

INTRO - 9 APRILIE 2016

UPDATE 1 - TERMINAT

Ieri, pe ultima sută de metri garduri, reușeam să termin și balsamul de buze de la Nivea Soft Rose. Am ajuns la capatul de plastic și nu voi mai continua cu o pensulă de ruj să tot scobesc in produs. Este suficient. A hidratat ok, dar insistența mea a sensibilizat buzele și le face ușor uscate și dependente de balsam sau un alt produs care le-ar putea hidrata. Cu treaba asta nu am fost prea wise. Nu cred că voi recumpără produsul. Carmex oameni buni, CARMEX!

INTRO - 9 APRILIE 2016
UPDATE 1 - TERMINAT

UPDATE 1 - TERMINAT


Acum să vă prezint progresul obținut cu restul produselor:


Blush-ul de la ARTDECO 08 - sunt foarte mulțumită de cum stau lucrurile in acest moment. L-am folosit zi de zi, inclusiv in machiajul ochilor pe post de culoare de tranziție. Cred că este prea devreme să-l represez. Poate intr-o lună. Concluzie - mi-a plăcut de la inceput și in continuare este un produs pe care-l folosesc cu plăcere.






Mascara MAYBELLINE Great Lash & AVON Big & False Lash - evident că nu pot să vă arăt nimic concret aici. Le-am folosit impreună zi de zi, dar mascara de la AVON s-a uscat deja prea tare. Am pus ambalajul intr-o cană cu apa fierbinte, merge pe moment, dar produsul se usucă inapoi. Nu prea aș vrea să ii tot fac saună  zilnic, și acum vine intrebarea mea către voi: sunteți de acord să call it quits cu acest produs? Chiar a devenit greu de folosit.





Ruj ESSENCE All about cupcake 53 - Cu mega regret vă anunț că sunt foarte iritată de acest produs. Ziceam că nu știu de ce l-am abandonat la scurt timp după achiziție. Acum mi-am amintit. Pentru că este de o calitate foarte scăzută. Fiind foarte cremos și cu o textură dubioasă, se fixează in liniile buzelor, se strânge complet inestetic. Cu rezistența lui nu imi complic viața. Nu are cum să fie și rezistent, dacă alunecă de pe buze, nu are acoperire etc. Progresul e bunicel, dar imi spuneau și fetele la birou că nu mă recunosc, culoarea asta deschisă de buze nu este stilul meu, I knowwww, me want bold lips again. Ah, și miroase oribil. Sper ca in mai să-l termin.

INTRO - 9 APRILIE 2016


Balsamul de păr GLISS MILLION (DOLLAR BABY) GLOSS (scuze, ălă era film). Sooooo, l-am fugărit (literally) pe Bobiță (câinele meu) să-i dau cu fâs. Mama a acceptat o singură dată să ii dau cu balsamul ăsta și acum fuge și ea de mine când mă vede cu el in mână. Oamenii buni, ce Dumnezeu este acest produs? Sorry, nu ne priește. M-am bucurat o lună de un păr cu aspect nespălat și fără volum. Voiam să-l schimb, dar rămâne. Pisici. Stupid decision, I know. Progresul este cum este. Vreau să-l termin și să nu-l mai văd. More nașpa hair ...

Primul marcaj este punctul de plecare. Al doilea marcaj este cât produs am reusit să folosesc
Poză foarte veche cu BOBIȚĂ, dar simțea el de atunci ce urma :)


Gel linerul MAC Blacktrack - Progres? Cine? Când? Zici că-i neatins. L-am strâns intr-o parte cu o spatulă pentru că nu imi dădeam seama deloc cât este cu adevărat. Well, este mult, prea mult! Nu am, omenește vorbind, când să-l termin. Aici am luat decizia să fac o schimbare. Sper să nu fie cineva dezamăgit și să spuneti BUUUUU! HUUUUUUU! dar cât freakin' liner pot aplica pe zi și să nu o iau razna? Risc să se ducă pe apa  sâmbetei restul produselor pe care le am de acest fel. De astăzi il inlocuiesc cu două rujuri pe care le iubesc din tot sufletul (este o lamă cu două tăișuri). Cele două personaje noi sunt rujul MAC nuanța PATISSERIE (bej rose) și rujul CLARINS nuanța 722 (mov neutral). Amândouă sunt foarte plăcute, cremoase și hidratante. Arată foarte bine pe buze ore intregi. Pe acestea vreau să le folosesc complet (inclusiv ce este in tubul din metal).

INTRO - 9 APRILIE 2016
UPDATE 1 si STOP JOC!


Ei bine, cam atât pentru primul update. Eu zic că m-am descurcat bine și nu strică câteva bătăi pe umăr aici. :)

Cine s-a hotărât să inceapă un astfel de proiect in perioada următoare? Sper că nu v-am dezabuze cu ce am spus la inceput. Cred că cel mai important lucru, pentru a evita supărările, este să alegi produse care iți plac. Astfel, utilizarea produselor devine o plăcere nu o corvoadă. Eu m-am jucat puțin cu focul, dar ii dau eu de cap. Eeeeee, păi se poate? 

Până data viitoare,

Dacă ți-a plăcut articolul - dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!


18 comentarii on "Project 10 pan - Update #1 (+schimbări)"
  1. Iiii rujurile sunt minunate, le-as folosi cu drag pana si eu si nu sunt fana rujurilor:)
    Cu rimelurile... it's done! Sshhh nu stie nimeni :)) dar spune-mi si mie te rog de unde ai luat Great Lash,este febletea mea si nu stiu unde se mai gaseste.
    Mi-ar placea sa incep un astfel de proiect dar nu stiu daca m-as indura de produse sa le termin si sa le arunc.
    Te puuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru'mana pentru votul de a termina cu mascara respectiva. Mai, daca nu gresesc, Great Lash-ul l-am luat din DM (este cam vechiut). Ohhh, eu mor dupa rujuri, pot trai doar cu rujuri, am un sertar intreg and still counting. Pai, ce te faci cu produsele, le lasi sa zaca acolo frumoase la infinit. O sa se strice/expire si o sa te superi din cauza asta. :b Pup fata mea frumoasa :k

      Ștergere
    2. Da din DM l-am luat si eu dar nu mai gasesc acum :((
      Pai cam asta fac in mare parte doar le tin acolo ... ar cam trebui sa pun piciorul in prag nu?
      Pupici 😚

      Ștergere
    3. Gata, te astept cu un proiect. Nu te fofila. Nu vrei 10 produse, las eu de la mine, hai sa fie 5. Te provoc! :h :9 Si cand terminam, sarbatorim cu ceva frumos :8

      Ștergere
  2. Eu sunt fana a project pan-urile, mereu fac, desi nu am scris niciodata pe blog despre ele (ar trebui sa incep). Nu imi place sa arunc produsele daca sunt de abia incepute si nu imi plac pentru ca am dat banii pe ele, asa ca prefer sa le folosesc sau sa le dau cadou daca le accepta cineva.
    Legat de mascara de la Avon, da, mai bine arunc-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai, Ana! Scrie neaparat :) Pfuai, toata luna am stat si m-am uitat la filmulete pe Youtube, sa imi treaca de urat. Stiu, asta am zis si eu cu produsele, am dat bani , hai ca poate-poate. Cu unele chiar e mai rau. O sa fiu mai exigenta de acum in colo. :b

      Ștergere
  3. Girl , deci moor dupa modul in care scrii , in legatura cu rimelul eu zic sa l arunci 👍 n are rost sa te chinui atat , te pup cu mare drag s felicitari pentru produsele terminate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgi, ma simt rasfatata de vorbele tale :a iti multumesc mult. Te pup! :1

      Ștergere
    2. Daca meriti ce sa mai zic😂😂👍Pupici 😘

      Ștergere
  4. Felicitari pentru produsele terminate Cristina si spor la urmatoarele.Totusi daca un anumit produs nu iti place cum este si balsamul ala de la Gliss pur si simplu arunca-l.
    Si pe mine ma bate gandul sa mai termin din produse dar inca ma gandesc daca sa fac un Project Pan sau nu.
    Te pup Cris!:a

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Maria! :* Iti multumesc mult. Mai, o sa zic ceva si o sa va para a ambitie puerila. Eu mi-am asumat un joc si voiam sa fiti mandre ca nu ma las chiar daca un produs nu imi place deloc-deloc. O sa stau sa ma gandesc daca inlocuiesc si balsamul de par si cu ce. Te pupppp!!! :a

      Ștergere
  5. You got this! Your nazy friend salutes you! :h Stii deja ca rimelul ala e pa, nu are sens sa te mai agiti cu el. Te descurci fantastic, iar progresul la blush e de-a dreptul socant. Cu eyelinerul eu ti-am zis de la inceput ca e cauza pierduta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, Master!!! :h Stiu ca mi-ai dat unda verde cu produsele alea, am vrut sa fiu transparenta si sa comunic treaba tuturor care citesc postarea. Hehehe, stiam eu ca o sa te bucure progresul cu blush-ul :o asta pentru ca este o culoare deschisa, prietenoasa si poti aplica mai mult fara sa ajungi un clovn. :o :b

      Ștergere
  6. Aruncă rimelul. Eu am facut aceasi prostie zilele trecute cu unul de la By Terry. M-am iritat imediat in seara respectiva la ochi. Așa că pas, consideră că l-ai terminat 😂 Rujurile noi sunt wow, imi plac foarte mult ❤ si cred ca nu vei avea batai de cap cu rujul de la MAC :)) Te pup si mult spor ( sau rabdare/ambiție ) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Andra! Eu am considerat ca este cel mai corect sa va cer opinia avand in vedere ca nu pot arata cat produs este in ambalaj, dar sper ca s-a putut vedea cat de cat in poza ca aplicatorul este uscat. Eu am postat si pe Instagram cand l-am pus la topit sa-l pot folosi. Mersic mult. Da, trebuia sa fac o schimbare pozitiva in proiect, sa adaug niste produse pe care le iubesc. Macar nu mai sunt atat de agitata de ce fac :D Te pup mult, mult .... MUUUUULT!!! :a

      Ștergere
  7. Ai fost o harnicuta! Bafta multa in continuare! Eu imi fac un plac mental la inceputul fiecarei luni cu produsele ce trebuie/vreau sa le termin si ma tin tare de ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, merci! Am vazut nene ca nu te joci cand vine vorba de produse consumate. :D :D

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature