Produse cosmetice terminate #2 | Concluzii

On
duminică, mai 01, 2016

Sâmbătă, 30 aprilie, ora 22.15... ajungeam la al 10-lea produs cosmetic care imi zicea Bye-Bye și eu trăgeam cu satisfacție linie pentru o nouă postare. Nu de alta, dar vreau să eliberez ringul cât mai repede (mai am câțiva clienți nerăbdători ce iși doresc un loc in coșuletul norocos și, ulterior, să facă cunoștință cu voi).

Ce produse am terminat de la ultima infățișare? ce mi-a plăcut, ce nu mi-a plăcut, ce a fost so-so ? Vei afla citind in continuare...

1. BALEA PEELING DUȘ MĂR&SCORȚIȘOARĂ (200 ml) - A dat Gizăs Craist să-l termin! Il am (cred) de vreo 2 ani (poate..poate o idee mai puțin). Nu am fost mulțumită de el. Mirosul a fost incredibil (eu sunt innebunită după vanilie, scorțișoară, cafea și ciocolată). Cum văd vreun produs cu un astfel de miros, repede il cumpăr. Gelul acesta doar a mirosit frumos, nu am simțit că acționa asupra pielii mele in vreun fel, cred că asta se datorează particulelor ce trebuiau să facă peelingul efectiv, erau mult prea fine, mai potrivite pentru ten. Ușor inutil. Cred că a costat până in 15 lei.
2. AVON - PLANET SPA SUGAR SCRUB cu UNT DE SHEA și ZAHĂR BRUN (200ml) - Eeehhh, da! Așa mai vii de-acasă! Mi-a plăcut mirosul dulceag, modul in care exfolia pielea și senzația de piele hidratată pe care o lăsa la final. Avem un DA hotărât aici. In general produsele din gama PLANET SPA nu m-au dezamăgit. Il recomand. Cât despre preț? Hmm, a fost destul de puțin...10-15 lei? Cam pe acolo...



3. Pastă de dinți LACALUT Extra Senzitive (75 ml) - Well, mda! Mă laud cu dinți sensibili, foarte sensibili (pff). Am incercat-o și pe aceasta și nu mi-a plăcut in mod deosebit. Mai mult, gingiile imi sângerau destul de mult (nu folosesc o periuță aspră). M-am focusat pe ea in ultima vreme pentru că o voiam out. In acest moment folosesc o altă pastă de dinți care imi place teribil. Este vorba despre ARM&HAMMER Emanel Pro Repair cu bicarbonat de sodiu pentru ...guess what... dinți sensibili. Fiind și o băutoare feroce de cafea, am observat o timidă albire a dinților și STOP gingii blăduitoare. Deci, PA pentru LACALUT.
4. DEMACHIANT pentru ochi WATERPROOF BALEA (100ml) - Iep, am terminat incă o sticlă de la ultima postare. In general imi cumpăr câte două sticluțe, să fiu asigurată. V-am mai spus că imi place foarte mult. Cu toate acestea, recent, am descoperit un nou demachiant pentru ochi care imi place și mai mult (Viața! Un experiment continuu). Voi face o postare separată.
5. AVON NATURALS - Gel de curățare și tonifiere cu TEA TREE & CASTRAVETE (125 ml) - Un gel ușor, plăcut parfumat. A curățat bine tenul, nimic spectaculos. Un produs decent. Acum incerc alte produse, deci, nu este pe lista de recumpărat. L-aș recomanda tenurilor tinere. Este tonic și usucă puțin tenul. Deci, pentru tenurile cu probleme (coșuri, exces de sebum etc.) s-ar putea să fie foarte bine primit.Cred că am dat in jur de 10 lei pe el.
6. THE BODY SHOP TEA TREE BLEMISH FADE NIGHT LOTION (30 ml) - Ador crema asta. O cumpăr de foarte mulți ani și iși face treaba foarte bine. Am recomandat-o și in cadrul postării Skincare Tag. Recomand, de asemenea, utilizarea produselor tratament pe timp de noapte. Tenul nu este incărcat de alte minuni și are timp să se refacă/vindece corespunzător pe toată durata nopții. Miroase puternic a Tea Tree și nu este cel mai flatant miros, dar nu sunt deranjată de acest aspect. Am aflat că s-a schimbat ambalajul, dar formula este aceeași și este foarte bună. Clar este de recumpărat.



7. Creion contur buze de la SEVENTEEN Long Lasting something, something...nu imi amintesc denumirea exactă. Nuanța este 08 CRANBERRY. Eu sunt un mare fan al produselor Seventeen. Sunt printre primele branduri pe care le-am folosit când am inceput să folosesc produse de machiaj. Le recomand cu drag (fardurile sunt foarte bune). Cât despre acest creion de buze, pot spune că a fost foarte ok. Este rezinstent, cremos, ușor de aplicat, o nuanță pe sufletul meu. Da, de recumpărat. Prețul este până in 30 de lei.
8. TOO FACED Shadow Insurance - My Holy (Molly Macaroni) Grail. Sunt fără cuvinte, Imi place, placeeeee. Il folosesc de 7-8 ani și rămâne alegerea mea nr 1. Am incercat și alte primere pentru pleoape de-a lungul anilor, dar mereu am revenit la el. Are o consistență ușoară, fină, nu incarcă pleoapa, fardurile rezistă. Da. Recent am cumpărat produsul intr-un nou ambalaj. Minuneișăn!



9. HERBAGEN CREMĂ CU APĂ DE LAVANDĂ și UNT DE SHEA (150ml) - Ador produsele Herbagen pentru corp. Produsele miros foarte bine, sunt foarte hidratante, se absorb rapid in piele, au ingrediente mult mai prietenoase și toate acestea la prețuri foarte bune. Crema aceasta era la capătul răbdării. Am pus-o pe hold o vreme cât m-am chinuit eu să termin loțiunile de corp de la Victoria's Secret (thank, God!) Dacă nu le-ați incercat până acum (cremele de la Herbagen that is), ar trebui să o faceți.
10. BATISTE șampon uscat XXL Volume (200 ml) - Povestea cu aceste șampoane este similară cu cea a demachiantului de la Balea. Mereu cumpăr șamponul XXL impreună cu cel pentru Brunete și jonglez cu utilizarea lor in funcție de chef. Imi plac foarte mult și au funcționat de fiecare dată pentru mine.




Ei bine, aceștia au fost cei 10 negri mititei. Din ce am văzut eu in colecția mea, este foarte posibil ca urmatoarea postare să reunească mai multe produse de machiaj și cred că o să fie mai interesant de vorbit despre ele.

Ați incercat produsele prezentate astăzi? Care a fost experiența voastră cu ele? Sau...cine știe, ați găsit vreun produs tentant de incercat in viitor?


Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!
Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!
8 comentarii on "Produse cosmetice terminate #2 | Concluzii"
  1. Unde se gaseste pasta aceea de dinti minunata? Si eu am dinti sensibili si vreau s-o incerc! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heia, eu am luat-o din DM, in jur de 20 lei. :b

      Ștergere
  2. Bun bun! Printre cele mai misto scruburi de corp incercate de mine as mentiona fabulosul ala de la Avon cu capsunici ceva. Mniam! Si mai e foarte misto cel de la Fennel cu unt de cacao. Alt Mniam! Si eu eram dependenta de demachiantul Balea, am si acum unul in uz, dar cel Nivea il bate la popoul gol fara mari eforturi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A zis cineva "unt de cacao"??? OMG OMG OMG!!! Need it. Off, ca nu mai rabd, ca pana gasesc eu recuzita sa fac pozele mor aici, deci, imi place demachiantul de la Cosmetic Plant din gama Lift Up. Despre el tot zic eu acilica ca e uuuu si aaaaaah. Caut magnolie si nu gasesc. Ma rog, mi-au zis colegii sa merg in parc sa iau din copaci (but, me si florile..denumiri, minuni, greut-greut). :P

      Ștergere
  3. Scrub-ul de la Avon l-am avut si eu si mi-a placut foarte mult! Tot de la Planet Spa am avut si o masca de par cu caviar foarte buna :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ce cumpar de 100 de ani de la Planet Spa... masca de fata cu minerale, cea gri. Asa de bine imi prieste :)Nu am incercat masca cu caviar, o sa ma interez pentru ce este recomandata. Hugs! :k

      Ștergere
  4. Am avut si eu cele doua scruburi si demachiantul Balea. Toate mi-au placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Votam pentru demachiatul Balea si scrubul AVON, tristete mare ca scrubul Balea nu a fost cum speram :(

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature