MAC Blacktrack vs. INGLOT gel liner no 77 | Confruntarea (review)

On
luni, mai 09, 2016

Ladies and …ladies (nu cred că avem gents pe blog:) ) astăzi are loc bătălia de mult așteptată (greu m-am urnit să o scriu) intre doi titani ai conturului ochilor:

  • In colțul din stânga ecranului il avem pe mult apreciatul și mult prea recomandatul: MAC Fluidline – Blacktrack. (Aplauze!!!)
Iar
  • In colțul din dreapta ecranului il avem pe fiorosul și mult prea rezistenul: INGLOT AMC Eyeliner nr 77 (Aplauze!!!)

Care este cel mai bun? Cine mi-a cucerit inima fără drept de apel? Cine este THE ONE? Veți afla citind in continuare
Să inceapă confruntarea...



Dacă mă intorc puțin in timp, pe vremea când făceam clipuri pe Youtube, nu pot să nu imi aduc aminte de listele mele interminabile de produse pe care le scriam in urma recomandărilor  venite din partea tipelor pe care le urmăream cu drag. Aveam liste lungi de produse pe care mi le doream cu disperare. Gel linerul Blacktrack de la MAC era in capul listei, după el venea pigmentul Vanilla (pe care il ador și punct). Totul arăta atât de bine (mda, poze retușate), adoram brandul fără să-l cunosc cu adevărat. Ei bine, years later, a venit și ziua in care am putut să cumpăr linerul mult dorit. Am ajuns acasă intr-un suflet, am luat pensula și dăi...și ... luptă și ștoinc! Șoc și groază! Nu era nici pe departe ce am sperat să fie. Aplicarea este intr-adevăr ușoară. Produsul este atât de ușor de manevrat căci, dacă faci vreun BU BU, il poți corecta lejer. Hai să ridicăm fără jenă mâna sus și să recunoaștem că nu ne iese chiar in fiecare zi conturul brici. Eu am ridicat-o! Voi? :)

Ce nu mi-a plăcut a fost și faptul că nu este un negru intens, opac. Eu când vreau să fluier, fluier!...Eu când vreau NEGRU... Păi, vreau negru! Acesta nu este cel mai intens negru. De fiecare dată am folosit un fard peste (MAC Carbon) să obțin rezultatul așteptat și, in același tip, să-l fixez (nu prea stă locului). Finish-ul este semi-mat, iar cu promisiunea că rezistă mult și bine, iar m-am păcălit. Dacă cumva iți lăcrimează ochii (ceea ce pățesc eu) și doar ai tapotat zona cu un șervețel, poți spune lejer  Bye, bye black eyeliner. Rămâi cu pisica albă, pisica neagră. Poartă cu tine un liner sau creion negru in cazul in care ai și tu aceeași problemă, retușezi situațiunea la nevoie.
Un alt aspect dezamăgitor este și acela că, nefiind foarte pigmentat și neavând putere de acoperire, iși pierde intensitatea pe care oricum nu prea o are. Linerul se imbină cu fardul pe care il ai pe pleope și iși schimbă culoarea.
La capitolul gramaj stă iar destul de slăbuț - doar 3 gr in comparație cu adversarul său de astăzi care cântarește 5.5 gr. Dar nu este o mare tragedie, durează o veșnicie chiar și in aceste condiții. Eu nu am avut absolut nicio problemă cu el, nu s-a intărit, nu s-a schimbat absolut deloc in condițiile in care il am de multă vreme.

Imi place ceva la el?

Imi place faptul că ambalajul este din sticlă și menține umezeala produsului, de aici și viața foarte lungă pe care o are in colecția mea. De asemenea, il recomand cu drag pe post de bază pentru farduri in machiajele mai dramatice. Puncte finale: se curăță rapid și ușor cu o apă micelară.


Să revenim in colțul drept al ecranului unde gel linerul INGLOT nr 77 face ultimele pregătiri inainte de intrarea sa in șcenă. 
Despre acest liner am aflat tot prin intermediul Youtube-ului, dar ceva mai recent. Când eram deja convinsă că nimic nu o să mă lase mască și că nu o să imi satisfacă toate capriciile, am zis să ii dau o șansă, nu poți avea niciodată suficient liner negru in colecție. Se pare că am tras biletul câștigător.

Este un gel liner negru ca tăciunea, se usucă mat, este opac, este ultra rezistent (pot să imi plâng toate datoriile la bănci in liniște, nu se miscă de acolo :) ). Aplicarea este la fel de ușoară, dar nu prea are răbdare cu tine. L-ai aplicat, acolo a inlemnit! Așa că, dacă (incă) nu ai cea mai fermă mână in aplicarea conturului ochilor, eu zic să mai aștepți puțin, dar să nu-l ratezi.

Se demachiză cu ajutorul unui produs bifazic. Ahhhaaa, vreți să zic și un minus, ceva, o măslină, un picior de balerină... Singurul lucru care imi dă emoții, dar văd că nu s-a intamplat nimic in 5 luni ,este posibilitatea ca acesta să se usuce mult mai repede decât MAC-ul, fiind intr-un ambalaj de plastic. Dar il tin inchis bine intr-un sertar și totul a mers perfect.


GELUL MAC S-A STERS FARA PROBLEME CU APA MICELARA. INGLOT-ul REZISTA :)

Să trag linie, să recapitulez și să iau decizia. Cine a câștigat? Clar, INGLOT! Și acest lucru se datorează promisiunilor onorate: negru intens și rezistență!

Nu imi amintesc cu exactitate cât am dat pe linerul de la MAC, dar pe site-ul lor este 16.50$ (aprox 65 de lei), iar linerul INGLOT este 61 de lei. Deci, aproximativ același preț, dar multe diferențe. Mai mult, pentru că acest aspect a devenit foarte sensibil in viața mea, vreau să mai adaug și faptul că MAC in continuare testează pe animale. Inglot, nu!

Poate a fost corectă abordarea, poate nu a fost. Dar, in opinia mea, produsele care ni se potrivesc și topul topurilor il formăm testând și comparând. Astăzi am incercat ceva diferit și aș vrea să aflu și părerea voastră. Să mai fac postări de tipul Arena Leilor sau fiecare cu locul lui? Mai puțin teatral sau merge? In final va rămâne numai unul! :)

Dar aș vrea să știu care este preferatul vostru?

Până data viitoare,

Dacă ți-a plăcut articolul - dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!



13 comentarii on "MAC Blacktrack vs. INGLOT gel liner no 77 | Confruntarea (review)"
  1. Cand a fost Inglot in Constanta, nu auzisem de el. Apoi Inglot s-a inchis si.. bye bye! :)) Dar cine stie, poate ajung in Bucuresti, nu vreau sa-l comand de pe net ca altceva nu-mi doresc de la ei si nu mi se pare rentabil sa mai dau si bani pe transport. Dar oricum suna FOARTE bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te asteptam la Bucuresti. Imposibil sa pleci doar un linerul :D

      Ștergere
  2. Da,da sa mai faci postari de tipul Arena Leilor...cel mai bun sa castige
    Eu cu siguranta as alege Inglotul din ce am citit aici ca altfel nu l-am incercat
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult, Maria! Se noteaza si se respecta. :D Te pup!!!

      Ștergere
  3. Imi plac postarile de acest gen :)
    Eu ridic ambele maini sus si daca mai aveam mai ridicam, eu folosesc sleek ink pot pt ca nu stapanesc asa bine conturul ochilor si acela se poate sterge, dar as lua Inglot sa-l aplic pe conjunctiva. Eu am mai avut o data dar s-a uscat in 2-3 luni si sunt in dubii nu stiu ce sa fac:))
    Tragem linie si imi plac postarile de genul.. sunt preferatele mele so.. go for it !
    Kisses :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai ca si-a revenit zapacitul de Blogger si pot raspunde :) Mi-a dat emotii ore bune. Mai, sfatul meu este sa te asiguri ca borcanasul este foarte bine inchis si pastrat in loc intunescos. De asemenea, tine-l cu capul in jos, agentii care mentin umezeala produsului vor veni mereu din spate si iti vor mentine produsul in stare perfecta mai mult timp. Te pup !!! :b

      Ștergere
  4. Superba postarea!

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Se vede de la o posta ca INGLOT e mai pigmentat , din pacate nu am niciun produs de la ei :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand o sa poti, nu ezita :) Iti garantez ca merita.

      Ștergere
  6. Haaa, I must get this.. mi se pare ca eu arat ok cu codite continuate drept la finalul ochiului, nu cu ele ascendente.. si atunci, daca bate vantul un pic si lacrimez, am pus-o. (cel putin cu orice am incercat pana acum).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca-l si pe cel de la INGLOT :) O sa vezi o diferenta.

      Ștergere
  7. Mie imi plac la nebunie postari de genul, deci mai poti arunca oricand in arena cateva produse :D Nu stiu de ce, niciodata nu m-au incantat produsele MAC. Un eyeliner gel n-am mai folosit de tare mult, am unul de la ELF mov si cam atat.

    RăspundețiȘtergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature