Cosmetic Plant Lift UP Lapte demachiant pentru ochi | Review

On
marți, mai 10, 2016


De când am pus mâna pe demachiantul de la Cosmetic Plant din gama Lift UP și, evident, l-am folosit, zici că sunt hyper :) . Că câr, că mâr...am postat de atunci două articole despre produsele terminate și prezentam in acele postări două sticluțe de demachiant bifazic de la BALEA pe care il adoram, il divinizam și ziceam că este măi, măi. Dar inevitabilul s-a produs. Pentru că am fost și sunt absolut innebunită după gelul din aceeași gamă Instant Lift UP gel pentru ten mixt despre care am scris AICI, am intins mâna cu incredere și spre acest demachiant. V-am innebunit prin comentarii că mamă ce descoperire am făcut, că viața e mai frumoasă, că totul este așa cum trebuie etc., etc. Cred că deja toată lumea era plictisită de laudele mele, de faptul că tot promiteam articol și nu eram gata, dar nici nu ziceam despre ce este vorba. Today is THE DAY

Astăzi am să vă prezint Laptele demachiant pentru ochi cu Acid Hialuronic si Extract de magnolie de la Cosmetic Plant. Taaaa daaaaaa!



Ce este, ce face el așa minunat?


Păi, să vă spun eu ce face el așa minunat: demachiază zona ochilor cu precizie și delicatețe, inclusiv machiajul waterproof. Nu mâzgălește zona cum fac alte produse de acest fel. Voi nu pățiți așa? Masezi zona ochilor pentru curățare și te trezești că produsele folosite au migrat peste tot. Te trezești cu dâre negre (in principal de la mascara sau liner) până deasupra sprâncenelor. Ei bine, eu pățeam acest lucru cu alte produse, dar cu acest demachiant procesul de demachiere este foarte ușor și curat.


Are o consistență foarte lichidă, dar este recomandat să agiți recipientul inainte de utilizare și, parcă, devine o idee mai gros. Nu ai nevoie de foarte mult produs pentru o demachiere optimă. Asta dacă nu ai folosit un machiaj foarte incărcat și ai ceva de sters, ca să zic așa.


Am observat după demachiere că zona ochilor arată mai fresh, ochii par odihniți, cu toate că in principal mă demachiez seara târziu (dupâ minim 8 ore de stat cu ochii in calculator la birou cum pot să am o așa percepție?). Simt o relaxare atunci când il folosesc. Produsul este atât de delicat cu pielea că nu simți absolut niciun disconfort. Nu irită, nu ustură, nu inroșește.

Nu am să vă mint, am o reținere cu mirosul produsului. Nu este cel mai parfumat produs din lume. Dacă mirosul a fost primul pas spre succes in cazul gelului din această gamă, cu demachiantul lucrurile stau ușor altfel. Aș indrăzni să spun că este un miros medicamentos. Dar cu așa rezultate, pe cuvânt dacă contează.

Am stat puțin să mă gândesc dacă să introduc in postare și o mică ciudățenie, dar cum sunt o persoană transparentă, am să o zic. So, după ce indepărtez dischetele din jurul ochilor și ii deschid, in primă fază am senzația că văd puțin in ceață. Este ca și cum laptele ar fi pătrus prin piele până la ochi și ar fi format o peliculă pe globul ocular, o peliculă cu o acțiune balsamică (doar am spus că imi simt ochii odihniți). Repet, nu ustură absolut deloc. In momentul in care imi clătesc zona ochilor cu apă (mereu rece) totul revine la normal. Trebșoara asta nu imi produce nicio supărare sau ingrijorare, este doar o observație nevinovată.

Gramaj: 150 ml, iar termenul de valabilitate după deschidere este de 6 luni.


Dacă imi place și il recomand?


Da! In opinia mea este cu mult peste cel de la Balea. Imi place ca am mult mai mult produs la dispoziție și nu se consumă atât de repede. Eu l-am achiziționat dintr-un Plafar cu 13 lei.

Vă tentează? Cine a mai incercat produsul și care a fost experiența voastră cu el?



Până data viitoare,

Dacă ți-a plăcut articolul - dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!
3 comentarii on "Cosmetic Plant Lift UP Lapte demachiant pentru ochi | Review"
  1. Buna Cris!Sti ca eu prefer demachiantul bifazic insa imi place formula celui prezentat de tine,ca nu are parabeni,parafine sau parfum.Chestia aia cu ceata am patit-o si eu cand ma curatam la ochi cu lapte demachiant dar nu imi mai amintesc exact ce produs a fost.
    Te pup!:a

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca te decizi sa-l incerci si tu, sa imi spui ce parere ai. Te pup! :e

      Ștergere
  2. Foarte interesant! eu insa am cativa ani (vreo 3 cred) de cand folosesc doar bifazice pentru ochi si nu cred ca as reveni la cele cu formula cremoasa!

    RăspundețiȘtergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature