AURA Cosmetics Correct ME! Concealer | Review

On
duminică, mai 08, 2016

Se știe că Aura Cosmetics nu a avut parte de cel mai flatant debut pe blogul meu. Prima dată v-am prezentat fixatorul de machiaj Fix ME! Un produs pe care l-am catalogat drept NO WAY JOSE și pe care nu il recomand nici dușmanilor pe care (sper) că nu ii am :) . Mai multe detalii despre acest produs puteți găsi in postarea dedicată  AICI.

Dar, dacă se intamplă ca un produs de la un anumit brand să nu funcționeze, nu inseamnă că brandul trebuie stigmatizat și evitat pe de-a-ntregul. Dovada stă in anticearcanul despre care vreau să vă vorbesc astăzi. Corectorul Correct ME! (eu cred că aici avem de-a face cu o colecție: Fix ME! Correct ME! Cover ME! Buy ME nice stuff! (glumesc) etc .) s-a dovedit a fi un produs chiar foarte bun,  la un preț cât se poate de decent. Așa că, am decis că a venit momentul să vi-l prezint in toată splendoarea lui.


Pentru că nu vreau să scriu cât un capitol de roman rusesc despre acest produs, o să incerc să structurez informația și sper să fie ok și să vă stârnesc interesul.

Textură și consistență: Lichidă. Produsul se intinde ușor datorită aplicatorului (tip lipgloss) și se estompează de vis. Folosesc de fiecare dată un beauty blender umezit.
Miros: Eh, aici s-ar putea să fie mai delicată situația. Mirosul (slavă Domnului) este de o intensitate redusă, dar mă duce cu gândul la acele lipiciuri cu palețică din copilarie... nu aracet? Cum se numeau oare? Hmmm...ok, să rămânem la lipiciul din anii '90 atunci.
Acoperire: Medie spre mare. Cearcănele mele sunt destul de ciudate. Sunt zile in care acestea sunt mai albastre, in alte zile sunt mai mov, apoi avem o combinație de culori. Vis, ce să zic! Când dorm suficient sunt mai puțin evidente, iar in alte zile se fac remarcate. Cert este că am reușit de fiecare dată să le acopăr cu succes.

Nuanțele mele și preț: Prețul unui astfel de corector este acum de 16.95 lei (parcă), dar in ziua in care le-am luat eu - am prins o promoție (micuță), era doar 15 lei și I went a bit overboard . Am ales primele 3 nuanțe pentru că deja aveam in minte cum aș vrea să le folosesc. Nuanța 301 Vanilla (cea mai deschisă, cu subton galben) o folosesc pe post de iluminator, iar pentru corecția efectivă a cearcanelor mixez nuanțele 302 Pastel Beige cu 303 Caramel Cream. Culoarea astfel obținută acoperă fără probleme situațiunea
Gramaj și valabilitate: 7 ml și sunt valabile 12 luni de la deschidere.

corectoarele estompate


Le recomand pentru că se aplică și estompează ușor, nu incarcă zona de sub ochi și nu se adună in liniile de expresie și, evident, rezistă pe toată durata zilei.

Nu am absolut nimic pe fata, de sprancenele nefacute nu zic nimic. Stanga ecranului - fara corector, Dreapta ecranului - cu corector


Acum, nu vreau să mă ascund după dejt și să pretind că nu am văzut, că eu nu sunt de pe aici și am fost puțin bolnăvioară... dar la capitolul ingrediente e cam cu Ăhh. Produsul conține TALC, EDTA și ALUMINIUM. In consecință, nu am să incep să fac lobby: cumparăti produsul acesta pentru că nici nu știti ce pierdeți...rămâne alegerea voastră, cum vă simțiți voi confortabil. Eu doar sunt mulțumită de ce face.

Well, cam acesta este in linii mari corectorul Correct ME! de la Aura Cosmetics. Așa ca de final - un mic truc despre cum obișnuiesc eu să imi aplic corectorul pentru rezultate cât mai bune: aplică produsul și lasă-l să acționeze câteva secunde până incepi estomparea efectivă. Pigmenții de culoare din produs vor păta (a se accepta exprimarea) pielea și astfel acoperirea o sa fie mult mai mare.

Sunt curioasă să aflu cine a mai folosit acest corector și care vă sunt impresiile.

Până data viitoare,

Dacă ți-a plăcut articolul - dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!
22 de comentarii on "AURA Cosmetics Correct ME! Concealer | Review"
  1. De cand mi-ai spus de el am vrut sa il incerc dar in DM-ul de langa mine nu aveau nuante la el....
    Acum ca ai si scris despre el sigur nu mai gasesc :))) joking
    Chiar acopera frumos, il folosesti si ca baza de machiaj pe pleoapa, functioneaza ok?
    Pup 😙🌹

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) il gasesti cu siguranta. Ca baza de machiaj nu l-am folosit, dar cred ca merge (de testat lucrul asta), adica fac si in machiajul normal ce ai vazut in poza din postare, il intind putin si pe pleoapa, dar mereu vin si cu un primer special, sa fiu eu sigura ca nu sunt probleme. Pup !!! :1

      Ștergere
  2. De care ori am trecut pe lângă standul Aura fără sa ma atragă ceva. Acum ii voi da mai multă atenție.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Bianca! Eu zic sa-i dai o sansa. Joaca-te putin cu produsele lor, s-ar putea sa gasesti si produse ok. Cu mine este destul de ciudat, cand ma duc tinta la un stand pentru ca au ambalajele jucause (vezi TheBalm, Too faced etc.) cand imi plac cele mai sobre si ma duc sa-mi bag nasucul prin ele. Nu pentru fixatorul de machiaj, da pentru corectoare si fardurile nu sunt de neglijat (in ciuda limitarii in paleta coloristica). Am luat si un ruj lichid de la ei si merge. Nu este sa iti taie rasuflarea, dar nici nu am avut neplaceri. :)

      Ștergere
  3. Il am si eu dar nu m-a dat pe spate....voi incerca sa il mai testez si in alte feluri...poate o fi de la mine! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lore, lasa-l putin sa actioneze inainte de estompare :) si tapoteaza zona. Sper sa ai rezultate mai bune. Te pup! :b

      Ștergere
  4. Super articol, nu cunosteam brand-ul, am sa incerc si eu un produs, te pup☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heiiiii, draga meeeee!!!! Mersic mult. Abia astept sa imi spui ce parere ai. :1 :a Imi e dor de tine!

      Ștergere
  5. Chiar ieri am fost in DM si m-am uitat la rujurile lor lichide, dar nu aveau nuanta pe care o voiam eu :( inspre corectoare nu m-am uitat, insa clar arunc o privire data viitoare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, mda...si eu tot pandesc doua nuante de ruj lichid, fara succes. Ma mazgalesc pe mana cu testerul si ii caut hibe sa nu mai "sufar" ca nu le au niciodata de vanzare. Pisici! :(

      Ștergere
  6. Ah ce fericită sunt că i-ai făcut un review !! De mult l-am vazut in DM și m-am tot învârtit in jurul lui pentru că îmi era să nu fie o porcărie :-/ O să il iau și eu cand ajung prin Dm sună tare bine :* Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :a ma bucur ca ai putut sa iti faci o idee despre produs. Sper sa functioneze si in cazul tau la fel de bine. In poza postata nu am folosit absolut nimic si nu l-am fixat cu pudra. Astept si feedback-ul tau. Te puuuuup!!! :1

      Ștergere
  7. Wow , interesant , momentan am anticearcan dar dupa ce mi se va termina amsa l incer s pe acesta , pe mine de la Aura ma atrag acele rujuri richide , am vazut atatea culori frumoase dar nu eram sigira daca merita sau nu , pupici 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa imi spui ce parere ai despre ele cand le vei incerca. Off, cu rujurile alea care nu se gasesc niciodata :( O sa incerc si prin alte magazine. Cel de pe Giurgiului, unde merg eu, nu are niciodata pe stoc produsele de care sunt eu interesata. Pup! :a

      Ștergere
    2. Off imi pare rau , la mine in oras se gasesc toate dar parca nu ma incumetam sa mi iau desi nu cred ca sunt mai mult de 23 25 de lei , stii cand e prea scump zici vai e prea scump nu pot sa l iau ,cu cat as da pe unul pot sa mi iau mai multe produse si cand e prea ieftin zici , e prea ieftin pt ceea ce promite , clar nu i bun :))) sau nu stiu , eu cel putin asa fac uneori :))

      Ștergere
    3. Stiu sentimentul. Eu, in schimb, risc, testez, analizez, compar. Ingrediente ciudate toate au, nu are sens sa ne ascundem dupa deget. Sunt acei conservanti care promit o anumita durata de viata produselor, toate le au chit ca este high end sau cosmetica de masa. Conteaza sa vezi ce este ok si ce functioneaza conform asteptarilor tale si mergi in directia aia. Pe fruntea ta nu o sa apara tatuat brandul ci rezultatul. Am mai spus eu asta si continui. Am folosit si produse mai ieftine pe cliente si machiajul a rezinstat frumos, conteaza foarte mult tehnica si modul de utilizare, sa faci ca un lucru sa functioneze intru fel sau altul. Te pup! :)

      Ștergere
  8. Buna! Am sa incerc si eu! In schimb, caut de ceva timp un ruj mat nude(culoarea pielii)...ba am dat de nude inchis, sidefat si nu am reusit sa gasesc unul pe placul meu!!!poate ma ajutati!!😊 merciiiii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa imi spui ce parere ai, daca a functionat pentru tine. Cat despre rujurile mate, vezi ca ti-am raspuns intr-un alt comentariu. Pupici! PS: Creionul despre care iti spuneam (de la WetnWild) este un creion bej de ochi, dar il poti folosi si pe post de ruj. Hugs! :b

      Ștergere
  9. Un ruj nude mat incerc sa gasesc de ceva timp!!! Poate ma ajutati putin!!!😊 merciiii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Roxana! Desi nu sunt fan al rojurilor mate nude (risti sa se vada foarte inestetic pe buse, fiind si o culoare deschisa, liniile sunt foarte tare evidentiate), am sa impartasesc cu tine experienta mea cu doua produse ce ar putea sa se apropie in linii mari de ce iti doresti tu: INGLOT HD lip tint matte nr 17 sau MAC ruj Honey Love, de asemenea, poti incerca sa iti creezi culoarea cu un creion nude , ti-l recomand pe cel de la WetnWild. Te pup!

      Ștergere
  10. Ca tot incep sa se inmulteasca prin tara magazinele DM, o sa caut si eu acest corector. Momentan sunt in teste cu unul de la Farmasi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa iti placa. Ehh, dar cum este cel de la Farmasi?

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature