Skincare TAG (aprilie 2016)

On
sâmbătă, aprilie 16, 2016

După lupte seculare am reușit să mă adun frumușel și să fac acest TAG pe care l-am primit de la Alexandra (My Makeup Game) careia ii mulțumesc și față de care trebuie să mă scuz pentru intârziere, nu a fost intenționat. :-*

Când m-am apucat să răspund la intrebări, am observat că am multe produse pe care le folosesc (unele nu or să apară in postare pentru a nu aglomera peisajul), dar cu siguranță am să le prezint in cadrul altor postări. Am păstrat acele produse pe care le folosesc cel mai des.

Să trec la treabă, zic!

1. Descrie in câteva cuvinte rutina ta de ingrijire a pielii


Dimineața imi curăț tenul cu o apa micelară (momentan folosesc Garnier pentru ten mixt, dar preferata mea rămâne cea de la Melkior). Imi spăl tenul cu un gel/loțiune de curățare (jonglez intre Dr. Soleil 3 in 1 Gel pentru curățarea feței și gelul Purifying 2 in 1 de la AVON cu tea tree & cucumber) și tonific cu loțiunea tonică antioxidantă de la GEROVITAL Plant. Apoi aplic crema contur ochi cu Vitamina E de la Palmer's iar pentru ten folosesc (in funcție de stare) Instant Lift gelul de la Cosmetic Plant pentru ten normal / mixt (am scris despre el AICI) sau crema mea preferată pentru tenul mixt de la Green Pharmacy (review in curând).

Seara folosesc demachianul pentru ochi waterproof de la Balea (a fost nr 1 in viața mea, dar am găsit ceva ubber bun, review in curând) iar pentru o demachiere ultra eficientă folosesc demachiantul de la Loidl Cosmetics (am scris despre el AICI). Imi spăl tenul cu gelul/loțiunea amintită mai sus, tonific, aplic o cremă contur ochi cu multivitamine de la FAVISAN (este alegerea perfectă pentru noapte, are o consistență grasă și ține zonă foarte hidratată) iar pentru ten aplic un ser antirid cu elastină de la Dermato Plant Cosmetics și crema nutritivă multivitamine de la GEROVITAL Plant. Sunt seri in care renunț la combinația de ser + cremă  și aleg uleiul Super VITAMIN E de la SECOM. In final aplic un balsam de buze (Soft Rose - Nivea) și sunt gata pentru somnul de frumușeață.

De asemenea, de 2-3 ori pe săpămână folosesc un exfoliant lejer pentru ten. Preferatul meu este cel de la Loidl, dar il folosesc și pe cel de la Palmer's.





2. Ce tip de piele ai?


Tenul meu este mixt. Josie Grossie in zona T și normal pe obraji.

3. Cel mai bun produs impotriva coșurilor?


In primul rând mai puțin stres, dar cum acesta este destul de greu de evitat (mai ales pentru persoanele mai vulcanice) ajungem la produsele cosmetice ca atare. Am mai multe recomandări pentru voi. In primul rând - masca și crema de noapte din colecția TEA TREE de la THE BODY SHOP, gelul hidratant pentru coșuri de la FAVISAN (AICI am scris despre el. Nu râdeți, este o postare veche, nu prea știam eu ce fac). De asemenea, poți mixa apă de trandafiri cu oțet din cidru de mere și cu o dischetă demachiantă poți aplica punctual pe problemă.

4. Șervețele demachiante. DA sau NU?


Nu pentru demachiere. Eu le port cu mine in valiza de makeup pentru a-mi șterge ustensilele (farfuriuța de mixare a produselor de machiaj, spatula etc.). Sorry, le vad practice, dar nu eficiente.

5. Toner. DA sau NU?


Da. Eu sunt un fan toner. Consider că desăvârșește procesul de curățare a tenului cu adevărat. Imi place senzația de prospețime pe care o conferă. In plus, există și variante ce propun o calmare a tenului iritat/sensibil (in principal, cele cu extract de Aloe). Am avut un toner cu extract de Aloe pe care l-am folosit pe zonele traumatizate de unghiile mele din dorința de a killării vreun coș, roșeața a dispărut mai repede și a grăbit vindecarea. Da, toner!


6. Produse high-end de ingrijire a tenului sau produse high-end de machiaj?



Cum pe fruntea mea nu scrie firma pe care o folosesc ci se vad rezultatele (bune sau rele) aleg produse eficiente de ambele părți. Am produse budget friendly care iși fac treaba foarte bine și multe produse high-end care m-au dezamăgit. Prefer să mă informez, să testez (nu se poate mereu, ce-i drept) și apoi să aleg.

7. Care a fost cel mai neobișnuit produs de ingrijire a pielii pe care l-ai incercat?


Dacă vorbim despre lucruri care nu sunt destinate ingrijirii tenului și totuși le folosim - o să aleg oțetul din cidru de mere.

8. Ești intr-o farmacie și cumperi un singur produs. Ce este?



Produs cosmetic? Carmex! Dacă nu este vorba de cosmetice, cu siguranță cumpăr Fasconal. :)
Erata: prefer magazinele de tip PLAFAR pentru a cumpara produse cosmetice.

9. Spune-ne sfatul tău pentru ingrijirea tenului.


Sunt convinsă că toate persoanele care au răspuns la această intrebare au recomandat demachierea (să nu crezi că eu o să zic altceva). Nu trebuie să uităm că repetiția este mama invățăturii. Recomand și susțin că procesul de demachiere (dimineața și seara) este obligatoriu, de asemenea, bea multă apă (hidratarea nu vine doar din exterior) și alege mereu produsele potrivite vârstei, nevoilor și tipului tău de ten.



Wow! Gata intrebările. Mi-a făcut plăcere să raspund la ele și sper că ați descoperit câteva produse interesante.

Dacă nu ai parcurs acest TAG și te simți tentată, află că ești TĂG-uită! :)

Dacă ai intrebări, nu ezita să mi le adresezi, am să iți răspund cu drag!


Vă aștept comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!
Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!


10 comentarii on "Skincare TAG (aprilie 2016)"
  1. Hei ! Ma bucur mult ca ai reusit sa faci tag-ul, nu avem prea multe produse in comun si asta e bine, ma informez :)
    Iar cu timpul, stai linistita ;) lipsa timpului (si a organizarii) este si va fi cred problema principala :))
    Te pup :-*
    La mai multe TAG-uri ! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mersic frumos pentru nominalizare. Da, mi-ar placea sa fac si alte tag-uri, am prins gustul :o Te pup ! :b

      Ștergere
  2. Ai fost foarte comica la faza cu descrie in cateva cuvinte rutina de ingrijire :)))) ma asteptam sa zici demachiere tonifiere hidratare , dar imi place ca ai spus mai multe , asa mai aflu si eu despre alte produse ,am facut si eu acest tag , te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihi, oricat as incerca sa vorbesc/scriu putin nu reusesc. :)))) ah, pai, sa iti caut postarea pe blog sa vad ce ne-ai povestit tu acolo. Te pup ! :*

      Ștergere
  3. Am facut si eu tag-ul si la fel, nu m-am putut limita la cateva cuvinte cand e vorba de descrierea ritualului de ingrijire :D. Ai enumerat cateva produse pe care mi-as dori sa le incerc, le pun in wishlist. Pup

    https://lifemakeupandbeauty.com/2016/03/01/skincare-tag/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei! Bune, Elena! Bine ai venit pe blogul meu. :) Pai, eu cam asa am perceput ideea, sa prezint si cateva dintre produsele pe care le folosesc in mod curent. Da? Ma bucur mult ca ai gasit produse tentante. O sa te urmaresc sa vad la ce te-ai hotarit si care sunt impresiile tale asupra lor. Te pup! Sa ai o saptamana frumoasa! :k

      Ștergere
  4. Am fost si eu tag-uita dar nu cred ca pot sa fac articolul asta. My skincare e foarte primitiva asa, nu folosesc prea multe chestii. Mi-e bine asa, dar chiar nu as avea ce sa arat sau povestesc.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draguta me, eu nu cred ca scopul acestui tag este de a deschide un magazin de cosmetice. Pentru obrazul stang folosesc asta ,pentru tampla dreapta folosesc asta. Este despre ce faci tu, cu lucruri multe sau putine sa te simti bine, ce te face happy. Asa ca nu zice nu :)

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature