Sfaturi de beauty ... indoielnice!

On
luni, aprilie 11, 2016



ȘOC!!! Am astăzi pentru voi o postare scurtă (dar concentrată).
Nicio clipă nu m-am gândit de dimineață că voi avea o zi plină de peripeții. Se știe că atunci când plouă in București traficul iți testează toate abilitațiile posibile și imposibile. Inveți injurături noi, le inventezi pe ale tale, asculți muzică sau intri in categoria numa' prostu' râde de ce iși aduce aminte. Cert este că trebuie să iți ocupi timpul cu ceva (când traseul pe care il faci in mod normal in 15-20 de minute este parcurs intr-o zi special de ploioasă in 1 h și câteva minute, but who's counting) lucrurile devin serioase. Cam asta am făcut și eu. Am ascultat muzică, am alergat prin ploaie după un al mijloc de transport in comun (credeam că voi ajunge la timp),m-am intrebat de câte mii de ori mă pot da cu ruj intr-o zi doar-doar termin proiectul 10 pan pe care l-am inceput sâmbătă (uoff, regrete, regrete :))))) !). Diana râde de se prăpădește. Viața e frumoasă , jolie comedie(ihiiim).

Așa că, astăzi mă țin de taclale și vă adresez urmatoarea intrebare:
 Ați primit/auzit vreodată sfaturi de beauty/makeup care v-au făcut să strâmbați puțin din nas a neîncredere?

Eu mi-am reamintit astăzi de un moment dintr-un magazin (e vechiuță treaba, recunosc). Sfatul nu imi era adresat, dar suna cam așa:
P1: "Am multe coșuri pe față, sunt in căutarea unui fond de ten bun?!"
P2: "Ca să iți acoperi coșurile trebuie să alegi un fond de ten mult mai inchis..."

Apoi … liniște! Poker face!

Well, well, well.. eu aș zice că nu. Băi, nu! Care este logica, de ceeeee?  Contrar felului meu, atunci am ales să nu mă bag și eu ca musca-n lapte, dar câteodata aud sau citesc niște minunății de rămân tablou și aș vrea să fac ceva, ceva mai mult. Noroc că am blogul și că pot să împărtășesc cu voi experiențe, gânduri, sfaturi etc. să construim lucruri de calitate impreună (hopefully). 

Nu m-am intins la N exemple. M-am gândit că poate și voi aveți povești de spus și scriem impreună un jurnal de așa nu! Cert este că nu tot ce zboară se mănâncă. Avem acces la multă informație, dar foarte multă din această informație este eronată. Că tipa a luat sau nu fondul ăla de ten cu două nuanțe mai inchis, nu este o crimă, ajungea să-l folosească când se bronza puțin sau il combina cu un altul mai deschis (dar nu aș neglija bugetul ei, nu avem de unde să știm dacă putea sau nu să cumpere un altul. Imi amintesc ce iși dorea, care erau așteptările ei "un fond de ten bun" nu 10). Eu am destule ingrijorări asupra altor practici (am scris și aici )
Mereu când am fost intrebată de colege sau cliente ce fond de ten să iși aleagă le-am pus intrebarea "ce tip de ten ai și ce te aștepți să facă?" in funcție de asta analizăm variantele. Ai probleme mari, mergi pe un fond de ten cu acoperire mare sau unul camouflage, dar cel mai bine caută să rezolvi problema ce vine din interior. Un medic dermatolog inainte de orice și apoi mascăm exteriorul, dar nu cu un fond de ten mai inchis. Nope & niciodată!

Mingea este la voi. Ce sfaturi v-au surprins/amuzat și pe care cu siguranță nu le-ați urmat?
Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!
Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!
12 comentarii on "Sfaturi de beauty ... indoielnice!"
  1. Asta cu fondul de ten am auzit-o de o groaza de ori :)) nu stiu de unde conceptia asta.. cui a putut sa ii vina prin cap o idee asa traznita.
    Acum nu imi vine in minte niciun sfat "inovativ" dar iti scriu daca imi amintesc vreo perla :)
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha, si eu am auzit prostia asta de mai multe ori :)) M-a distrat. Si apropo.. nu stii sfatul cel mai vechi pentru acnee? L-am auzit de atatea ori! Foloseste lamaie. De cate ori am auzit prostia asta.. nici nu mi se mai pare amuzant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il stiu si pe ala, dar nu oricum ci in combinatie cu bicarbonat de sodiu. :c

      Ștergere
  3. Eu o stiam pe asta: "Ti s-a intarit rimelul? Pune niste apa in el, se face ca si nou :) " Nu, il arunci daca s-a intarit :)))
    Si multe, dar nu imi mai aduc eu aminte :)))) Foarte faina postarea, te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci frumos :a ! Haha, asta nu am auzit-o. Eu intrebam de care apa..de ploaie, apa distilata...sa transpire omul putin pana sa decida care varianta este cea mai ok sa o recomande. :))) :9 Te pup!

      Ștergere
  4. Cel mai vechi "sfat" cred ca este cel cu pusul acetonei in lacul de unghii pentru a-l face mai lichid in caz ca s-a intarit. Mi se pare groaznic pentru sanatatea unghiilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa este, dar asta este o practica atat de veche ca nu stiu in ce masura o sa renunte cei care o practica la ea :n

      Ștergere
  5. Hei , tocmai ce te am descoperit si deja m ai captat , un sfat pe care eu il consider eronat si mai ales venind din partea unei persoane care ar trebui sa fie documentata in privina asta avand in vedere ca lucreaza intr un magazin de cosmetice . este acela de a aplica fond de ten sau anticearcan direct pe ten sau ce mi se pare si mai grav atunci cand chiar ele iti sugereaza sa folosesti testerul de la anticearcan direct pe fata (anticearcan care e foarte posibil sa mai fi fost incercat de nu stiu cate alte fete cu nu stiu ce boli de piele) si apoi ne intrebam de ce ne apare roseata sau cosuri .Eu una cand merg sa testez un anticearcan , fond de ten il testez pe mana iar dupa cum am ajuns in masina folosesc un dezinfectant .
    Ma bucur mult ca te am descoperit si de ce nu , te astept si la mine pe blog : http://lifeismakeup.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei! Buna, Sabina! Ma bucur ca ai gasit pe blogul meu continut placut. Da, ce spui tu ca se intampla este foarte gresit si periculos pentru sanatatea noastra. Recunosc ca produse precum: fondul de ten, anticearcan, mascara si rujuri sau simplificat, tot ce este in forma de crema ce atrage microbii ca un magnet - le cumpar strict dupa documentatia de pe net, premise, tipul de ten carora se adreseaza etc. Testerele, pe langa ca sunt atinse de multe persoane intr-o singura zi, de cele mai multe ori nu sunt dezinfectate si nici inchise bine. Cum ai spus si tu, ne putem trezi cu niste afectiuni nedorite dintr-o simpla testare zicem noi, nevinovata. Chiar zilele trecute eram in DM si am vazut o tipa care testa un ruj lichid de la astor direct pe buze. M-am cutremurat putin, dar ce poti sa le zici? Cate persoane sunt deschise la sfaturi sau sugestii din partea unor necunoscuti? Te poti baza in schimb ca, petrecand timp pe net macar, vor ajunge pe diverse site-uri de beauty si voi citi acele sfaturi pe care nu prea iti vine sa le dai face to face si vor deveni mai constiente de importanta sanatatii lor. Te pup cu drag! ps: pazea ca vin sa iti citesc blogul :a

      Ștergere
    2. Asa e , am mers intr o zi cu o prietena foarte buna la shopping si cand am vazut ca ea ruju si direct pe buze am ramas masca , am inlemnit si apoi i am eplicat si ei si a zis ca bn ca i am zis ca ea mereu testa rujurile direct pe buze , mersi mult 😘

      Ștergere
    3. Hehehe, da. Cu prietenele sta altfel treaba. Nu le las sa isi aplice nimic direct pe ten. :a

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature