QUICK TIP #2: Cum repari un fard spart?

On
joi, aprilie 14, 2016

Postare scurtă și la obiect pentru astăzi (ieeeeiiii, pe fundal)

Astăzi vreau să vă prezint metoda prin care eu îmi repar produsele pudră sparte (se intâmplă) sau cele care sunt atât de folosite că, deși mai există produs pe marginile ambalajului, parcă nu mai aderă pe pensulă.
Bonusul metodei este ca oferi o dezinfectare ultra profundă produselor tale (o să vezi de ce)

Ce ai nevoie

  • fardul/blush-ul/pudra in cauză
  • o spatulă sau un obiect similar (spatula mea este de la ProfiShop BeautyPublishing  - 10 lei)
  • 2 șervețele/prosoape de bucătărie
  • alcool izopropilic (500 ml costă in jur de 8 lei și se găsește atât pe net cât și in magazinele de electronice)
  • un obiect pentru presare (de exemplu: o monedă)
  • puțină răbdare 

Să incepem


Pentru demonstrația de astăzi am folosit un fard de la MAC (nuanța Brule). Se vede clar in poză că este aproape terminat...aproape. Așa că, l-am represat! 

Pasul 1:


Pune fardul pe un șervețel/prosop de bucătărie pentru a nu face mizerie



Pasul 2:


Cu spatula (dezinfectată) mărunțește tot fardul rămas


Pasul 3:


Adaugă puțin alcool izopropilic și amestecă cu spatulă până obții o pastă densă/omogenă.
Ai grijă să nu devină prea apoasă!



Pasul 4:


Pune peste fard al doilea șervețel. Cu un obiect potrivit (eu am folosit o monedă de 10 bani pe care am dezinfectat-o cu alcool) presează bine fardul. Prin această metodă se absorbe de către șervețel alcoolul in exces și ii oferi fardului forma inițială. Dezlipește cu grijă!



Pasul 5


Lasă fardul neacoperit pentru minim 24 de ore, in acest timp se va usca complet și se va lega compoziția (zici că gătesc )

Voilaaaaa, pam pam



IMPORTANT

După cele 24 de ore iți recomand să aplici deasupra fardului un pic de alcool izopropilic sau un spray dezinfectat (pentru siguranță)


Am fost harnică: am REpresat un blush de la TOO FACED și fardul MAC Brule impreună cu fardul pentru sprâncene de la FLORMAR (suferise un teribil accident) :D


Eu sper că ai găsit folositoare postarea mea de astăzi. Cunoșteai metoda aceasta?


Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!
Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!


12 comentarii on "QUICK TIP #2: Cum repari un fard spart?"
  1. Da, stiam de aceasta metoda si m-a salvat de multe ori :)
    Nu m-am gandit sa il folosesc cand ramane cantitate putine, so thanks ;)
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, ma bucur mult ca ai gasit ceva util in postare. Sunt constienta ca s-ar putea ca foarte multe persoane sa cunoasca deja metoda asta, dar mi-a facut placere sa o prezint si eu. Te puppp!!! :a

      Ștergere
  2. Ce bine ti-a iesit <3 Eu am avut problema asta acum cateva luni cu un fard de la Melkior si a fost tare greu sa-l presez, pt ca era mult prea mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Ioana! Mersic frumos. :k Si eu m-am chinuit putin cu fardul pentru sprancene. Dupa cum se vede, e aproape full, dar l-am presat eu cat am putut de bine. Legat de fardul tau de la Melkior, ai reusit pana la urma sa obtii ce te asteptai? Intr-adevar, fardurile lor sunt foarte mari si e mai mult de munca cu ele. Te pup! Multumesc frumos pentru mesaj :e

      Ștergere
  3. Buna Cristina!Chiar ma asteptam sa faci si o postare de acest gen.
    Am avut si eu o pudra sparta dar nu am reparat-o pur si simplu i-am schimbat recipientul.
    In afara de alcool izopropilic stiam de Duraline-ul de la Inglot ca ar fi f.bun.
    Te pupic Cristina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, Maria! Duraline-ul este destinat unui alt tip de utilizare. Cu el poti face eyeliner din orice fard, il poti aplica in mascara (daca s-a uscat) sau pe gel liner daca si acela s-a uscat de la prea mult contact cu aerul sau ca fixator pentru pigmenti. Gandeste-te ce sticulta mica este si cum l-ai da gata la o singura "reparatie". Te pup cu mult drag! :a

      Ștergere
    2. Nu stiam ca sticluta are o cantitate mica de produs
      Tu sti mai bine
      Week-end placut!

      Ștergere
    3. Weekend placut si tie draga mea! :1

      Ștergere
  4. Auzisem si eu de metoda asta dar nu am pus-o in practica, am considerat ca nu voi reusi sa fac fardul sa arate ca nou. Dar la cat de bine arata ale tale....parca-mi pare rau acum. Thanks for the tip!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca l-ai gasit util. Pai, important este sa faci o pasta groasa si sa-l presezi cat poti de bine, o sa arate frumos. Calitatea produsului nu se schimba cu nimic si este foarte bine dezinfectat. Hai, daca pe viitor se intampla vreo "bubita", nu da inapoi :) :a

      Ștergere
  5. Am incercat si eu dar nu-mi iese! Cele doua maini stangi nu ma ajuta cu siguranta! ������ xx, Annie | Annie’s Beauty

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Annie! Nope, nope. Nu te cred :) Hai, ca le facem impreuna. Unde anume se impotmoleste treaba? :b

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature