Project 10 pan - Am acceptat provocarea!

On
sâmbătă, aprilie 09, 2016

 Hehe, oricât am incercat eu să mă fofilez de la un astfel de angajament tot m-a prins. După 5 luni de cumpărături intense, deși făcusem o promisiune de a fi mai cumpătată (nu mi-a ieșit), am acceptat fără să clipesc provocarea Dianei de la MakeupDreamin  și să incep un project pan in perioada următoare. Nu cred că mai este cineva prin blogosferă care să nu cunoască regulile jocului, dar am să le reiau și eu. Nu de alta, dar dacă uit ce am de făcut și să cad in vreo patimă cosmeticărească (just sayin' :) )

Ok... regulile inițiale presupuneau să iți alegi 10 produse cosmetice (ideal să nu fie aproape terminate) și să le folosești până, evident, le terminai complet. In tot acest timp nu aveai voie să cumperi alte produse. Aveai, in schimb, voie să primești și să cumperi lucruri de strică necesitate (de ex.: produse pentru igiena intimă și/sau lucruri singulare). De-a lungul anilor regulile au suferit modificări. Cei care și-au dorit parcurgerea unui astfel de proiect au adus o tușă personală, dar ideile de bază s-au păstrat: redescoperirea unor produse de mult uitate și poate apreciate cândva, justificarea banilor investiți, curățenie in colecție și puțină economie (nu strică nimănui, așa-i?)

Așa că a venit momentul să (re)intru in joc. S-au scurs mulți ani de la primul meu proiect și am emoții, dar aștept cu și mai multă emoție să ajung la linia de sosire când imi voi atinge obiectivul și voi vedea produsele alese de mine terminate, gata, kaput!

Voi merge pe varianta old school. Am selectat 10 produse pe care le am de multă vreme și pe care le-am uitat cu desăvârșire, in plus, nu imi place să ajung in postura in care să arunc produse abia atinse pentru că au expirat. Dacă nu mi-au făcut rău in vreun fel, intră in joc fără discuție.

Să vă prezint candidații:

  • Două loțiuni de corp de la Victoria's Secret – aromele Love Spell și Hello Darling (gramaj inițial de 250 ml). Una este consumată pe jumătate iar cealaltă este aproape de jumatate. Pentru ele luasem deja decizia să scriu un articol separat (l-am scris AICI ). In ambele cazuri vorbim despre un miros deosebit, dar feng shui-ul se pierde la capitolul hidratare. Acesta a fost și motivul pentru care zac stinghere de mai bine de 1 an. Este timpul să scot investiția cumva.

  • Urmatorul produs este balsamul pentru păr de la GLISS MILLION GLOSS. Acesta are peste 6-7 luni și este aproape neatins. Imi amintesc că nu prea mi-a plăcut și l-am rătăcit intr-un colțișor intunecat. Va expira abia in februarie 2017, dar eu vreau să lămurim lucrurile acum. 

  • Am ales să introduc in proiect și gel linerul negru de la MAC. Este folosit cam pe jumătate. Nu este cel mai bun liner pe care l-am folosit, chiar a fost o dezamăgire pentru mine. Cu toate că este destul de vechiuț, nu s-a uscat deloc. Deși sunt fan declarat al linerului de la INGLOT am să-l pun pe hold o vreme, este momentul să beneficiez la maxim de banii investiți in Blacktrack. U gotta go!

  • Am ales, de asemenea, și două mascara. Una rece, una caldă. La categoria rece intra Big & False Lash de la AVON (altă dezamăgire), folosit de 2-3 ori iar la categoria caldă intră Great Lash de la Maybelline, imi place pentru look-uri naturale. Mă gândesc să le combin, poate o să lucreze bine așa. Pe cel de la Maybelline l-am ales pentru că este destul de old și e cazul să mai termin din ele.

  • Next ... balsamul de buze SOFT ROSE de la NIVEA. Este consumat pe jumatate și nu este rău deloc, il prefer de 10 ori inaintea celui de la EOS despre care  am scris recent aici

  • Rujul ESSENCE nuanța 53 All about cupcake. O culoare neutral rose, lejeră și ușor de asortat la orice tip de look. Nu este foarte vechi și nu l-am ales dintr-un motiv anume, mai repede din impuls. Din ce imi amintesc, nu este chiar my fav. Poate o să devină. Gramaj inițial: 4gr

  • Al 9-lea produs este pudra pulbere Flower perfection de la Bourjois. Nu prea mi-a plăcut. Obișnuiam să o folosesc pentru setarea anticearcănului și rezultatul nu era tulburător, dar ii mai dau o șansă. Ori e da, ori e ba...cert este că este vechiuță și we need to part ways. Mai am jumătate din borcanaș (btw, i-am scos capacul cu găurele, not a fan), are si SPF 15... hai că ne descurcăm. Gramaj inițial - 5gr

  • Ultimul produs este unul pe care l-am apreciat foarte mult și pe care l-am folosit cu religiozitate multă vreme (se vede că am ajuns și pan, că de aici si vine numele proiectului). Este vorba despre blush-ul de la ARTDECO no 08, un soi de bej - piersică foarte subtil. In general prefer să aplic blush-ul aproape invizibil și cu acesta obțineam acest efect, dar apoi am inceput să folosesc alte produse si l-am uitat pe micuț. Mi-am zis că este cazul să reinnoim prietenia. Gramaj inițial - 5 gr


Cam acestea sunt produsele. Nu știu sigur cât va dura tot proiectul. Nu vreau să mă supun la presiuni suplimentare și să imi impun un termen de finalizare. Tot ce vreau este să le folosesc și să le văd terminate. Apoi puteți să mă primiți in magazine :)) 
Dacă se va intâmpla ca vreun produs să imi provoace vreo reacție neplăcută, am să-l inlocuiesc cu altceva și vinovatul va ajunge la gunoi.
De asemenea, nu am să prezint, pe masură ce le termin, in alte postări de tipul produse terminate (căci iete ce speciale au devenit).

Hei, dar tu ce parere ai despre aceste proiecte? Iți ridic mingea la fileu și te invit să faci mici săpături in colecția ta, cine știe ce comori (re)descoperi. Accepți provocarea? 

Eh, să sperăm că reușesc. Tentațiile sunt la tot pasul. Mai mult, m-am apucat și in plin Cosmobeauty (smart Criss, what can I say). Țineți-mi pumnii! ^_^

Primul update asupra progresului il voi face peste o lună.

Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!
Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!



16 comentarii on "Project 10 pan - Am acceptat provocarea! "
  1. Bafta! Ma gandesc sa incep si eu un proiect de gen der mi-e frica sa revin la produse mai vechi acum cand sunt inca in descoperirea procentului ideal de aplicari la anumite produse de skincare..
    Si la machiaj.. hmm.. will I ever hit the pan on something? Greu de crezut :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos :a ! Eh, nu se stie niciodata. In plus, daca chiar esti curioasa sa vezi daca te tii de treaba si nu trisezi, incepe cu mai putine produse de care esti sigura ca nu ti-ar provoca neplaceri sau frustrari ca te-ai obligat sigura (ca sa zic asa) sa le folosesti. Eu recunosc ca nu sunt innebunita de ce am ales, dar m-am ambitionat sa fac ceva cu ele. Evident ca nu am sa imi bat joc si am sa aplic mai mult decat este nevoie. Poate nu am fost atenta la inceput cu ele si de aia nu mi-au placut, mai ales pudra de la Bourjois. Oricum, daca te decizi, eu te sustin 100% :b

      Ștergere
  2. Avand in vedere ca un proiectel de genul ne-a vfacut sa ne intersectam drumurile si acum vreo...6 ani (da, chiar atat a trecut) mi se pare extrem de potrivit ca te-am instigat la consumat si acum!:)) Eu zic ca ai sanse mari cu majoritatea produselor. Serios ca da. Lotiunile de la VS eu le iubesc, am si eu un Love Spell intreg pe stoc. La mine si hidratarea a fost de exceptie, ceea ce ma mira ca eu am piele super uscata pe corp. Aaa da si All About Cupcake a fost unul din rujurile favorite. Am consumat doua si am suferit ca nu l-am gasit sa il cumpar si a treia oara. :)) In orice caz, succes! Ma ai aproape pentru incurajari si suturi in...inainte!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha, da da da 6 ani!!! Provocarea ta a venit cum nu se poate mai bine si ma bucur. Aveam nevoie de un respiro. Pielea mea este normala si totusi parca ceva nu se leaga. Vedem ce se intampla, poate am fost eu cu capul in nori si nu am vazut beneficiile. I'll keep you posted daca am vreo revelatie. Eu am si spray-ul de corp Love Spell si il ador. Hmmm, zici ca iti place mult mult rujul ala? O sa tin minte asta :j caci o sa se lase si cu o cafea intr-o zi :e

      Azi, in timp ce pozam trebsoara ma gandeam daca sa merg sau nu la Cosmobeauty, dar guess what, am stat frumos acasa si am scris. Cu siguranta o sa am nevoie de incurajari si suturi si tot tacamul, caci ma stiu. O sa incep sa ma plang ca o mata ca nu stiu ce am vazut eu si vreau, dar nu o sa calc stramb, de asta te pot asigura, doar o sa iti fac capul calendar. :h :1

      Ștergere
  3. Și eu trebuie să încep un project pan. Nu am multe produse care stau pe tușă, dar și cele care stau mă scot din minți. :( Spor, așteptăm rezultate. Nu mi se pare nimic mai satisfying than a hit pan. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai ca poti. Alea care or sa tot stea pe tusa or sa te enerveze si mai mult cand or sa devina prea vechi si nu o sa iti mai vina sa le folosesti, si apoi intri in zona "am aruncat bani aiurea". Mersic mult ! :k

      Ștergere
  4. Buna Cristina!Cred ca blush-ul,pudra si lotiunile vor fi cel mai greu de terminat.Blush-ul e pe primul loc la dificultate pentru ca oricum se foloseste in cantitate mica la fiecare aplicare.Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, Maria ! :b Merci mult de tot. Sa stii ca am un plan cu blush-ul, sa-i folosesc si in machiajul ochilor pe post de nuanta de tranzitie, o sa mearga pentru ca si eu in zilele de lucru imi fac un machiaj mai simplu. Eu inghit in sec cand vine vorba despre balsamul Gliss. Am sa aplic 2-3 pufuri toata viata si nu o sa se duca :)))) :a

      Ștergere
    2. Balsamul Gliss se aplica pe parul ud ca balsamul obisnuit?
      Referitor la blush eu am folosit un fard roz mat pal pe post de blush si arata ok deci merge si invers.
      Pupici!
      Week-end placut!

      Ștergere
    3. Pe ambalaj spune ca il poti aplica atat pe parul ud cat si pe parul uscat fara sa fie necesara clatirea parului. Eu l-am luat pentru ca promitea stralucire parului, nu prea am vazut eu rezultatul asta cand l-am luat, dar poate se intampla ceva minune acum :))) Da, da. Multe lucruri si combinatii merg in machiaj. Unul dintre motivele pentru care iubesc acest domeniu, poti experimenta cu orice si daca nu iese, se sterge. It's just makeup! :a Weekend linistit! :1

      Ștergere
  5. Si eu ar cam trebui sa intru la un asemenea proiect, mai ales ca am o gramada de produse bune, care zac uitate pe ici, pe colo! Bafta multa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeeesc, Claudia! Am abia o zi jumate si deja sunt in fibrilatii. Intrebare: cat ruj/balsam de buze poate un om sa reaplice intr-o sigura zi. Raspuns: MUUUUUULT!!! Cu aceasta ocazie mi-am reamintit de ce uitasem rujul de la ESSENCE, I just hate it. Se strange in liniile buzelor. Bleahhh! Me sad! :p

      Ștergere
  6. Super tare iti urez succes si eu am ceva de genul la mine pe blog , ma rog e defapt un Project roullette , mie mi s a parut super interesanta ideea , succes la terminat produse si la rezistat tentatiei :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu s-a scurt nici macar o saptamana in cap si sunt terminata. :)) Nu este vorba ca trebuie musai sa merg acum sa imi cumpar ceva ca altfel nu pot trai - ci e ideea de interzis care te roade. Se stie ca regulile sunt facuse sa fie incalcate :P Greu, greu! Am ceva progrese, dar miciiiii!!! Buu! :k

      Ștergere
    2. Off , te cred , eu am incercat sa ma abtin ,ca asa strang bani pt o noua camera foto dar avand in vedere ca apar noi produse , citesc recenzii , ma uit la clipuri pe youtube si mai sunt si reprezentanta oriflame, cam greu , hai mai treaca mearga Oriflame-ul ca asa mai testez produse ca sa stiu ce sa recomand dar in rest , scuza mea pentru tata :Asta inseamna sa ai un blog de beauty mai ales , trebuie sa testez ca sa fac recenzii 😂😂😂

      Ștergere
    3. :) Din 2008 cand am decis ca imi doresc sa fiu Makeup Artist am cumparat produse ca un aspirator. La inceput nu prea ma documentam, cumparam ce consideram eu, le testam, incercam sa fac combinatii, sa fac sa functioneze orice (nu chiar toate erau bune). Vorbim despre o colectie destul de mare cu toate ca anual fac o selectie zdravana si vand sau arunc ce nu imi mai trebuie/place etc. cumpar si mai mult (in compensatie). A trecut o saptamana, am masurat progresul. La unele este vizibil, la altele nu. Vreau sa terminnnnnnn proiectul. :c

      Si tatal tau ce zice? :h Cedeaza, nu? :)

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature