Green Pharmacy| Cremă de față cu extract de ceai verde (ten mixt/gras)

On
sâmbătă, aprilie 23, 2016

Mă așez in fața calculatorului pregătită să scriu review-ul pentru astăzi și eram cât pe ce să incep printr-o minciună, să fac hertz attack și alta nu. Eram pe punctul de a spune că niciodată nu am recumpărat o cremă pentru față, apoi mi-am amintit că s-a intâmplat  o singură dată cu o cremă de la Elmiplant din gama Skinnergy pentru ten mixt. Cu aceea m-am impăcat foarte bine până am gasit-o pe cea de la GREEN PHARMACY. Pam pam!

Ani la rând cumpărarea unei (să zicem) banale creme pentru față a fost mereu o adevărată provocare, și când te gândești că nu sunt pretențioasă tare când vine vorba de efectul căutat: hidratare corespunzătoare și reglarea secreției de sebum (dacă se poate, no pressure...mulțumesc!)

Ușor-ușor planetele au inceput să se alinieze cum trebuie și eu am găsit combinația fericită de produse cosmetice care să imi ofere ceea ce căutam. Am lăudat foarte rapid in cadrul postări SKINCARE TAG  crema pentru față cu extract de ceai verde pentru ten gras și mixt de la Green Pharmacy , m-am gândit că nu are sens să lungesc așteptarea și să-i fac postarea dedicată pe care o merită.



După cum am mai spus-o și cu alte ocazii, frecventez destul de des magazinele naturiste. Am o incredere mai mare in produsele pe care le găsesc acolo când vine vorba de ingredientele pe care acestea le conțin. In decembrie am fost intr-un astfel de magazin și am dat peste crema in cauză (ședea singurică, părea ocupată :)) ) In primul rând mi-a atras atentia gramajul borcănașului - 150 ml de cremă, de trei ori mai mult produs in comparație cu restul cremelor pe care le-am folosit. Apoi a fost prețul, doar 15.90 lei (chilipiiiir!) Dar oare cât este de bună?
Iau crema, o intorc pe toate părțile, as lua-o , dar dacă nu e ok (câteodată sunt ultra rapidă la cumpărături, alteori iți vine să mă lași acolo și pe-aici ți-e drumul).
După câteva minute bune iau decizia, mereu am fost propriul meu cobai, o iau!


Spre marea mea bucurie și satisfacție am rămas foarte impresionată de această cremă și iată-mi motivele:


  • Nu conține parabeni
  • Mirosul: Este un fel de mix delicat și subtil de plante, foarte plăcut
  • Consistența: Non-grasă. Este o cremă bogată ce se absoarbe foarte rapid in piele
  • Rezultatul: Oferă o senzație de prospeține, luminozitate și matifiere (Yes! Am nimerit-o, happy T zone). Nu usucă sau strânge pielea.
  • Poți aplica machiajul la doar câteva secunde din momentul aplicării cremei. Nu mai este necesar să iți tapotezi tenul cu un șervețel inainte de acest pas (Nu știu dacă o faceți și voi, dar eu o făceam. Chiar dacă aplicam crema in cantitate redusă, la scurt timp tenul incepea să respingă un anumit exces și trebuia să-l indepărtez cu un șervetel)
  • Nu mi-a provocat iritații și nu mi-au apărut coșulețe sau alte minuni
  • Aspectul matifiant poate dura până la 6-7 ore 
  • Pe lângă extractul de ceai verde mai conține și ulei de macadamia (efect anti-imbătrânire), ulei de măsline și pantenol.

CONCLUZIE

Imi place teribil această cremă, rămâne in rutina mea de ingrijire a tenului și o recomand cu multă incredere acelora dintre voi care vă confruntați cu excesul de sebum, dar nu aș exclude persoanele cu un ten normal. Pot descoperi o cremă plăcută, lejeră și tonică.

Sunt curioasă să aflu dacă ați folosit această cremă sau alte produse de la aceast brand și care a fost experiența voastră cu ele.

Vă aștept comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!
Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!

4 comentarii on "Green Pharmacy| Cremă de față cu extract de ceai verde (ten mixt/gras)"
  1. Buna Cristina!Nu am folosit nici un fel de crema de la acest brand.Pare ok din ce citesc pe ambalaj.Momentan sunt multumita de cele de la GEROVITAL.Apropo de elmiplant am vazut ca fetele din blogosfera sunt incantate de crema pentru ten mixt cu extract de gutuie.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei draga mea :) Nu cred ca am folosit-o pe aceea. Eu mai am una tot de la Elmiplant cu extract de rodie pentru ten mixt. Dar o sustin pe aceasta de la Green Pharmacy. Mie imi prieste de minune. Te pup !!! :a

      Ștergere
  2. Am auzit de acest brand, dar n-am incercat nimic. De obicei, prefer cremele care au si SPF in ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu fug de soare ca dracu de tamaie :) si merg pe un fdt cu spf, dar crema asta mi-a mers atat de bine ca nu pot renunta la ea.

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature