Gerovital Plant crema microderm-abraziune | Review

On
joi, aprilie 28, 2016

Mă declar cu entuziasm o impătimită a exfoliantelor. Dacă cineva m-ar intreaba ce ar trebui să facă in plus pentru ca, de exemplu, machiajul să ii reziste mai mult și mai bine pe ten, i-aș recomanda și sugera să NU uite niciodată ca de 2-3 ori pe săptămână să folosească un exfoliant. Dar nu orice fel de exfoliant. Un produs cu o textură și consistență fină/blândă ajunge să devină cheia unui ten curat, fin ca mătasea și radios. Apoi, cu o cremă hidratantă corespunzătoare nevoilor și specificului tenului tău iți creezi baza solidă pe care machiajul va străluci și va rezista cu adevărat.

Nu cred că am specificat vreodată intenționat in vreo postare că sunt o mare susținatoare și consumatoare a produselor cosmetice românești. Ei bine, sunt! Braduri precum Elmiplant, Cosmetic Plant și Farmec au fost mereu prezente in colecția mea și continui să le cumpăr de ani buni. De ce? Pentru că sunt bune (da da da) și au un raport calitate – preț ce nu poate fi neglijat. 

Astăzi mi-am propus să vă vorbesc despre un produs pe care l-am etichetat cu WOW și pe bună dreptate. Nu știu ce anume s-a intâmplat cu mine și noua colecție Gerovital Plant cu Ulei Organic de Floare de Mac căci (aproape) am achiziționat toate produsele din colecție. Am tot postat eu pe INSTAGRAM cum le comiteam și sunt incântată de alegerile mele. 
Produsul meu preferat din colecție este Crema Microderm-Abraziune și, drept răsplată, ii dedic o postare pe blog.



Ce este această cremă? 

Crema utilizează cristale naturale de corindon, piatră cu duritate comparabilă cu a diamantului, care, ȋn formă perfect transparentă, formează rubinele şi safirele. Forma particulară a cristalelor permite o microdermabraziune eficientă. Crema ȋmbunătăţeşte tonusul şi textura pielii, cu rezultate excelente pentru majoritatea tipurilor de ten, cu excepţia tenului cuperoziccu acnee rozacee sau iritat.
Uleiul organic din Flori de Mac are avantajul de a proteja tenul și pielea de stresul urban. Tot mai multe persoane devin alergice, dezvoltă anumite sensibilității ale pielii iar Uleiul din Flori de Mac are efect calmant și de protecție al pielii. Este ideal în tratamentul cosmetic al tenurilor deshidratate şi expuse stresului factorilor de mediu, prevenind deshidratareairitareaapariția ridurilorși îmbătrînirea prematură a pielii.
Zi-mi că ai ceva special pentru prevenirea ridurilor și I'm hooked! :)



Cum acționează?

Extractul Willou bark, cu acid salicilic natural, ajută la curăţarea porilor şi stimulează procesele de reînnoire celulară.
Uleiul Inca omega regenerează, Uleiul din Flori de Mac şi Extractul de piper Sichuan calmează pielea.

Cum se utilizează?

 Se foloseşte o dată pe săptămănă, masând uşor căteva minute, ȋn funcţie de particularităţile tenului. Pe piele rămân la final cristalele, care se ȋndepărtează prin spălare cu apă, după care se aplică o cremă hidratantă, emolientă, calmantă.
După microdermabraziune se va evita expunerea pielii neprotejate la soare, tratamente cosmetice de albire a tenului, tratamente cu retinoizi etc.



 Am această cremă de aproximativ 4 săptămâni și am folosit-o conform recomandărilor (o dată pe săptămână, seara, după demachierea temeinică a tenului).

Este o cremă bogată. Pe măsură ce iți masezi tenul și aceasta pătrunde in piele, incepi să simți cum particulele abrazive foarte fine (să zicem că este un sentiment de nisip foarte fin) incep să iți curețe tenul de celulele moarte. După clătirea cu apă călduță rezultatul este cel așteptat: un ten luminos, deloc iritat/inroșit și foarte fin. Cât despre miros, este unul pudrat-dulceag. Am observat că este mirosul semnatură a gamei.

Produsul vine intr-un ambalaj de foarte bună calitate cu pompiță ce facilitează utilizarea și dozarea. 
Gramaj - 30 ml , iar termenul de valabilitate este de 6 luni de la deschidere. Eu l-am achiziționat dintr-o farmacie  la prețul de 25 de lei.

Gama de produse se adresează persoanelor cu vârsta de peste 25 de ani (apropo de ce tot zic eu aici cu utilizarea produselor conform vârstei, nevoilor și tipului de ten).



Un detaliu ce a devenit foarte important pentru mine este acela că produsele nu conțin parabeni (oare când am devenit eu așa intransigentă cu acest lucru :) ?) sau conservanți și sunt hipoalergenice.



In concluzie, avem un nou câștigător in lupta noastră pentru un ten sănătos și frumos. Și, da...rămâne secretul nostru, al româncelor! :)

Ai incercat acest produs? Care a fost experiența ta cu el?

Vă aștept comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!
Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!

11 comentarii on "Gerovital Plant crema microderm-abraziune | Review"
  1. Am auzit de aceasta gama insa trebuie sa recunosc ca nu am incercat nimic pana acum , am alte produse pe lista dar foarte interesanta crema asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte, foarte ok. Nu am fost la eveniment (deh, nu am stiut nor am fost invitata), dar m-au convins prin strategia de promovare si sunt happy de rezultatele pe care le-am obtinut cu ele. :)

      Ștergere
  2. Asta imi place mie la produsele Gerovital.Asa cum spui si tu tenul nu se inroseste sau se irita si este valabila si pentru acest scrub delicat sau crema de microderm-abraziune,cum il denumesc ei.Eu sunt mai sensibila si deseori sunt nevoita sa aleg cosmeticele in functie de acest criteriu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello, Maria! Ma bucur sa aflu ca si tu ai avut o experienta buna cu produsele lor. Da, si eu sunt pentru exfoliantele mai delicate pentru fata, de aceea si zic ca e ok sa le folosesti constant la cateva zile. Mai exista si variante mai grunjoase, mai dure, cu acelea as merge doar o data pe saptamana (eventual in cadrul unui tratament facial). E suficient. Exista mereu tentatia sa exageram cand ne exfoliem tenul (sa ne asiguram noi ca iese ultra fin) si riscam sa ne facem mai mult rau. :*

      Ștergere
  3. Ce frumos ai scris!
    Imi plac produsele Gerovital!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Cristina! Ai incercat si crema aceasta? :)

      Ștergere
  4. Ia uite cum ma faci sa pun si chestia asta pe lista! GEEEZ THANKS!:)) Suna a ceva ce mi-ar placea mult si mie. Asa ca sa am mai mult de parlamentat legat de care va fi urmatorul exfoliant pe care il cumpar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu trece-l acolică pe listă, chiar e foarte bun :P . Il gasesti si mai ieftin de atat. Eu m-am grabit sa intru intr-o farmacie si apoi l-am vazut in DM la 22 de lei (detalii). Semnat: truli-truli dupa exfoliante. :o

      Ștergere
  5. Nu l-am incercat, dar este foarte tentant, m-a cucerit de la aplicator :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic sa-i dai o sansa, s-ar putea sa te surprinda foarte placut. :*

      Ștergere
  6. tocmai l am luat...sper sa fie bun.o sa revin si eu cu o parere:P

    RăspundețiȘtergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature