Balsam de buze EOS Blueberry Acai | Review

On
vineri, aprilie 08, 2016

A venit și luna aprilie, iar eu am inceput să fac câteva planificări pentru postările din această lună. Am sortat produsele despre care mi-am propus să scriu și mi-a dat cu ... virgulă. Se pare că am un număr destul de mare de produse Meh ,și acestea vin tocmai in luna păcălelilor. Să fie un semn, să fie intenționat sau doar o nouă introducere lungă made in CristinaLand?! O să vad eu cum echilibrez lucrurile să nu ajung haterul lunii aprilie in blogosferă.

In momentul in care Douglas Romania a anunțat faptul că portofoliul magazinului său se va mări cu incă un brand atât de iubit și apreciat in afară, reacțiile au fost extrem de pozitive. Mai toată lumea era curioasă să vadă și să testeze ultra laudatele balsamuri de buze pe care Youtuberițele din America și nu numai, le-au creat ode, imnuri și altare. Vorbesc, evident, despre balsamurile de buze de la EOS. Eu nu am făcut excepție, eram tare curioasă să văd despre ce e vorba, ce le face atât de speciale și iubite.
Am să recunosc faptul că prima reacție a fost un turn off și aceasta datorită prețului. Ințelesesem că in afară prețul lor este de 3-4 $ iar la noi este dublu – 29 lei. Pff!


Norocul meu a fost acela că aveam un voucher rătăcit de 20 lei ce urma să expire, iar eu am luat decizia să-l pun la treabă pentru acest balsam de buze. Astfel, am plătit doar diferența de 9 lei din prețul intreg și bine am făcut.


Pentru inceput nu ai prea multe arome din care să alegi. In magazin găsești 4 (sau 5 - nu sunt sigură in momentul acesta) arome. Le-am mirosit de 3-4 ori până m-am decis. Unul mirosea prea dulce, altul avea o aromă mentolată și nu eram tocmai interesată de asta in condițiile in care am un balsam minunat și mentolat (da, vorbesc despre balsamul Carmex) iar altul mirosea uhhh-bleah, si totuși imi doream unul.  După lungi dezbateri cu mine, m-am decis asupra aromei Blueberry Acai, imi parea cea mai ok. Cum am ajuns acasă, m-am demachiat și am inceput testele. Am folosit balsamul pe tot parcursul serii, nopții și a doua zi (exclusiv). Aveam un motiv in plus să fac asta și să aștept rezultate. Chiar aveam buzele uscate și ușor crăpate. Când un produs se prezintă prin: imbogățit cu vitamina E, ulei de jojoba, unt de shea, 100% natural, este normal să-ți sclipească ochii și să ai câteva pretenții, nu?

Am vrut să-mi placă, dar planetele s-au incăpățânat și n-au vrut să se alinieze. 
Iată experiența mea:
In momentul in care-l purtam, eram prea conștientă de acest lucru. Probabil datorită conținutului de unt de shea (până la urmă este un ingredient cu o consistență densă, bogată) - simțeam o greutate asupra buzelor. De asemenea, aplicarea mi-a părut destul de anevoioasă, nu alunecă foarte ușor pe buze, cel puțin nu din prima, ii trebuia să se topească datorită căldurii buzelor și apoi devenea mai ușor de folosit. In plus, nu a reparat porțiunea unde buzele mele erau crăpate, doar le-a menținut hidratate (produsul nu este absorbit in piele, rămâne la suprafața buzelor). Pentru un astfel de job știu sigur că nu am să fiu lasată la greu de către balsamul Carmex pe care-l recomand cu ochii inchiși la orice oră.

Nu aș spune neapărat că imi displace 100%, dar incă mă intreb de ce este așa apreciat. Să fie ambalajul? Mic, rotund, dintr-un material foarte fin la atingere?! Să fie ingredientele și faptul că nu conține parabeni, gluten, vaselină? Cel mai probabil. Gustul? Oh, common! Nu mâncam balsam de buze și dacă ajungem acolo și ne ținem de glume, il aleg pe cel de la Palmer's cu ciocolată neagră și mentă :) .



Ca o concluzie generală – NU m-a convins, cel puțin, nu prin prisma promisiunilor sale.
Este ok – ish dacă nu ai absolut nicio problemă cu buzele și tot ce iți dorești este să le menții hidratate fără să aplici un produs cu vreo culoare.

Și dacă tot iți dorești să atingi marea cu degetul și vrei să te convingi singură dacă este sau nu un balsam bun, te mai pot ghida și către magazinul Debenhams (Mall Vitan) , unde poți descoperi mai multe arome, dar la prețul de 39 lei (pentru rebele).

Acum sunt curioasă să aflu și experiența ta. Ai folosit acest balsam? Ești tentată să-l folosești? Ce te aștepți să facă?


Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!
Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!
18 comentarii on "Balsam de buze EOS Blueberry Acai | Review"
  1. Cred ca arata dragut si de asta toata lumea il cumpara :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Posibil, dar acum formatul a fost preluat si de catre Sephora, Flormar etc. A fost ambalat intr-un mesaj ce era imposibil sa nu prinda "balsamul preferat al vedetelor de la Hollywood". Mai, nu zic ca e rau, zic ca nu e wow. Ii ofer tot creditul pentru ingrediente, dar atat. Pupici!

      Ștergere
  2. Eram foarte tentata sa il folosesc... acum nu mai sunt :)) o sa ma indrept catre Carmex ca toata lumea il lauda.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmex-ul este my Holy Grail. Repara buzele, le hidrateaza, este racoritor si are un pret mult mai mic. Il gasesti in farmaciile HelpNet. Pupiciiii!

      Ștergere
  3. Eu am unul asemanator de la Flormar. Nu stiu cum e asta, insa acela e ok, imi place. Si ce-mi place la el? Modul in care apare si modul in care aplic pe buze...nu-mi plac deloc acele balsamuri de buze in cutiuta...nu mi se par igienice si evit sa le cumpar!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da. Le stiu pe acelea in cutiuta si sunt la sentimentul tau. Nu imi place sa imi bag degetul in ele oricat m-as spala pe maini inainte. In plus imi par mult mai lipicioase. L-am vazut pe cel de la Flormar , dar nu l-am incercat. Cum este? Are pigmenti de culoare? Pe mine nu m-ar deranja acelea care iti ofera si un pic de culoare rozalie/peachy . La pret unde se situeaza? Te puuup!! :a

      Ștergere
  4. Eu am avut ocazia sa folosesc Carmex acum multa vreme si am fost mai mult decat incantata. Il recomand cu incredere orcui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti de-a mea, Raluka! :1 Da, cu acela am inteles complet reclama pozitiva. Este foarte bun si repara domne' chiar repara buzele. Caci in principal acesta este motivul pentru care ajung sa folosesc un balsam de buze, daca am patit ceva si vreau sa remediez situatia.

      Ștergere
  5. Ai descris perfect experienta mea cu produsul asta! M-am dus incantata la Douglas, l-am ales pe cel cu menta si ma asteptam sa faca minuni. M-am convins ca e un balsam cat se poate de banal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aleluia! Citisem si postarea ta cu topul de balsamuri de buze si am vazut ca nu te-a impresionat. Bine ca nu am dat toti banii pe el, ca-l mancam de nervi.

      Ștergere
  6. Am avut si eu unul primit cadou anul trecut.De acord pana la ultimul rand. A fost ok, dar nu m-a dat pe spate! Da recunosc ca era mega simpatic si ma inveselea sa il iau dupa mine peste tot. Cam aici se opreau calitatile. La hidratat buzele era mediocru at most.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) "I'm just a balm, a lip balm" si apreciam mai mult reclama produsului.

      Ștergere
  7. Este al doilea, parca, review nu tocmai pozitiv despre acest produs pe care il citesc, dat tot sunt tentata sa il incerc. Cred ca are o reclama extrem de buna, mai ales in bloggosfera, de aceea este atat de popular. Plus ingrediente. A inceput un adevarat tam-tam cu produse fara parabeni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, stiu. De multa vreme lumea a inceput sa fie mai constienta de produse, de ce aplica pe corp/fata, ce mananca si eu sustin lucrul acesta 100%, este normal si corect sa fim informati. Daca nu ai probleme cu buzele este foarte posibil sa iti placa. Nu este un produs prost, departe de mine acest gand, doar ca nu e wow. E reclama multa foarte bine facuta. Sunt curioasa sa aflu care o sa fie experienta ta cu aceste balsamuri. Hugs!

      Ștergere
  8. Si eu am doua arome diferite. Sunt ok aromele, aplicarea se face usor dar... nu e wow. Nu repara, doar hidrateaza. Daca nu ai buzele crapate si doar vrei hidratare si putin luciu ;) e ok.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu m-au atras de cand au aparut. Nu stiu de ce, poate forma lor butucanoasa :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu aveam voucherul nu-l luam. Da, ambalajul e fin la atingere, dar nu cu ala te dai pe buze. Sa-l folosesc pe post de mingiuta antistres? :h

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature