REVIEW: Prestige Cosmetics - o gamă de cosmetice de care te vei indrăgosti

On
duminică, martie 06, 2016


Inainte de orice prezentare doresc să vă urez o primavară frumoasă, plină de inspirație și culoare!

Iubesc primăvara și nu are legatură exclusivă cu faptul că sunt nascută in martie :). Primăvara este un moment când totul in jurul nostru renaște, când ne facem planuri noi și o luăm de la capăt mai increzători.
Profit de acest frumos inceput de primăvară și de faptul că ne găsim in plină lună dedicată femeii, pentru a vă vorbi despre un brand nou de cosmetice ce și-a stabilit un loc clar in colecția mea de makeup. Astăzi vorbim despre PRESTIGE Cosmetics.
Nu știu câte dintre voi sunteți familiarizate cu aceste produse și care sunt părerile voastre despre acestea, dar un lucru este cert, abia aștept să vă citesc mesajele și să incingem o discuție pe cinste.
Să o luăm cu inceputul. Am descoperit acest brand total intâmplător pe la sfarșitul lunii ianuarie. Eram prin zona Piața Romană (căutam ceva, ca de obicei :)) și intru in micuțul, dar foarte cochetul magazin Irina's Boutique .
Intr-o oarecare măsură cunoșteam acest magazin. Știam că se axează pe comercializarea unor produse de calitate superioară, de la accesorii (genti, curele etc.) până la parfumuri pentru femei și bărbați, dar in ziua respectivă urma să aflu mai multe. Aflam că au mers mai departe de accesorii și ne-au adus un brand de cosmetice cu vechime, un brand cu o misiune și un set de valori bine pus la punct. Aș sintetiza totul prin: calitate și inovație. Mi-au plăcut oamenii, mi-a plăcut conversația foarte caldă și profesionistă purtată cu Dorin (Manager Irina's Boutique)-, iar propunerea de a testa câteva produse și de a transmite mai departe experiența mea cu ele a venit natural.

Ce m-a convins? 


Câteva cuvinte simple - ne dorim o părere obiectivă -. Știu, o colaborare poate să aibă și multe capcane. Te simți cumva presat de context sa zici despre un produs primit că este cel mai bun pentru a nu leza pe nimeni. Eu nu imi permit luxul acesta. Nu am procedat așa niciodată și nu voi incepe acum. Mereu voi incerca să estimez o rată de succes pentru un produs inainte de a zice OK (cât de potrivit este pentru mine, ce poate să facă etc.), doar așa pot merge mai departe cu inima impăcată că nu am facut 3 lucruri de neacceptat: să mint compania, să mă mint pe mine și să vă mint pe voi.

Pff, se pare că iar m-am rătăcit intr-o introducere mult prea lungă și risc să vă pierdeți răbdarea. Să trec la treabă.

Să vă prezint produsele




1. Fondul de ten SKIN Perfection No transfer Matte Foundation cu acid hyaluronic, vitamina E și SPF 15 (56 lei)

Cu toate că folosesc cea mai deschisă nuanță -09 Fair-, tot imi pare o idee mai inchis și obișnuiesc să-l amestec cu un alt produs pentru a-l deschide


  • Este un fond de ten foarte cremos
  • Acoperire: medie spre mare, se intinde ușor cu o pensulă duo fiber sau un beauty blender
  • Nu se strange, este destul de rezistent la transfer și păstrează tenul mat mai bine de 5 ore (cazul meu)
  • Are un miros plăcut și discret
  • Ambalaj - din plastic, este prevăzut cu pompiță pentru o utilizare simplă și igienică
  • Sunt incântată de faptul că are in compoziție acid hialuronic si vitamina E
  • Gramaj: 28 ml, valabil 18 luni de la deschidere 
Ce trebuie mentionat?
Nu este paraben free (sorry for that) și conține talc. 
După câteva ore se oxidează (are SPF), dar nu se inchide foarte tare. Recomand fixarea lui cu o pudră albă translucidă, arată mai natural. 

2. Primerul Primed&Ready (67 lei)

Este un primer potrivit pentru toate tipurile de ten. Infuzat cu vitaminele A, E și C - promite minimalizarea porilor și oferirea unei iluminari discrete a tenului. 



  • Consistență ușoară, mai lichidă in comparație cu alte primere
  • Culoare lăptoasă
  • Primește din partea mea câte un plus pentru minimalizarea porilor și pentru senzația satinată pe care o oferă tenului după aplicare
  • Ambalajul este prevăzut cu pompiță pentru dozaj simplu, rapid și igienic
  • Ține machiajul locului cu succes ore bune. Zona T iși face de cap după aproximativ 4-5 ore. It is what it is!
  • Gramaj: 20 ml, valabil 12 luni de la deschidere
Reacții alergice? Nici poveste, acest primer face o echipă foarte bună cu fondul de ten mai sus amintit.


3. EXXTRA Black&Volume Effect Mascara (39 lei)


In primul rând imi place forma periei. Acest soi de clepsidră reușește să ajungă la toate genele. Eu am mai spus că este destul de greu să fiu impresionată de o mascara. Genele mele sunt scurte și drepte iar așteptările mele se duc intr-o direcție SeFeistică, dar este un produs plăcut.

  • Separă genele și nu le incarcă excesiv
  • Nu cade pe față după uscare
  • NU conține parabeni
  • Gramaj: 10 ml, valabil 6 luni de la deschidere

4. Jumbo lipstick extra vinyl gloss (03 impatient) (40 lei)



Are un miros fructat, se aplică ușor și este destul de rezistent. Nuanța pe care o am eu (parcă au si un roșu absolut superb) are un finish destul de transparent, un rozaliu discret. Este potrivit pentru lookuri nude, simple. Il mai poți aplica in centrul buzelor peste un ruj rezistent cu scopul de a crea iluzia de volum și strălucire. L-am simtit destul de lipicios, dar nu enervant și rezista frumos pe buze până mănânci.

Gramaj: 2.8 grame, valabil 24 luni de la deschidere

Ce nu imi place? Acest lucru nu are o legatură directă cu acest produs ci cu sistemul acesta de prezentare in general. Nu sunt un fan al produselor ce trebuie ascuțite, nu imi place să pierd din produs.
 Iți recomand să-l ții aproximativ o oră la frigider inainte de ascuțire, produsul tinde să se topească.

5. My Matte Lip Tint (nuanța attitude) (47 lei) - (cumpărat)


 Un produs in fața căruia spun scurt și clar - DA - .  Culoarea aceasta de dusty rose  este un must in colecția mea. Nu știu câte rujuri ce merg pe această nuanță am strâns pe parcursul anilor, dar nu facem cercetări. :))

  • Aplicatorul este de o calitate extraordinară !!!
  • Se aplică ușor, opac, rapid , precizie incredibilă
  • Senzația inițială este de lipicios, dar trebuie să ai răbdare să se usuce rujul
  • Există transfer, dar buzele tale nu se curăță complet. Rujul rămâne acolo ore intregi
  • Nuanța aceasta are și un pic de sidef, la lumina zilei dă senzația de și mai mult volum. Love it!
  • Valabil 6 luni de la deschidere

 Colectia aceasta trebuie explorată in continuare. Cu siguranță voi cumpăra și alte nuanțe.


Și ultimii, dar nu cei din urmă...


6. Fardurile de pleoape din colectia TOTAL INTENSITY – fardul mono 10 Charmed (39 lei - este achiziționat) și trio-ul 04 Fantasia (55 lei)


 HELLO, PIGMENTATION!




Culori vibrante, pigmentație extraordinară, textură satinată, manevrare facilă (nu am avut parte de fallout!!!), cucerită definitiv. Cu siguranță imi voi extinde colecția și cu alte nuanțe.

Gramaj fard mono - 2 gr, valabilitate 12 luni de la deschidere
Gramaj fard trio - 2.85 gr, valabilitate 12 luni de la deschidere

 Zero reproșuri și niciun  -da, dar- .

Dacă ți-am stârnit curiozitatea cu aceste produse, te invit cu drag pe Strada Mihai Eminescu, nr. 17, sector 1, Bucuresti să descoperi și tu o gamă de produse cosmetice de prestigiu

Un detaliu foarte important: PRESTIGE Cosmetics NU testează pe animale!!!



machiaj realizat exclusiv cu farduri PRESTIGE Cosmetics




machiaj realizat exclusiv cu farduri PRESTIGE Cosmetics

machiaj realizat exclusiv cu farduri PRESTIGE Cosmetics





Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!

Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!
6 comentarii on "REVIEW: Prestige Cosmetics - o gamă de cosmetice de care te vei indrăgosti"
  1. Fardurile chiar par pigmentate. Rimelul are o forma neobisnuita, sunt intrigata! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fardurile sunt foarte pigmentate, merita incercate. Parca Dior avea o mascara ciudatica rau, o perie rotunda si mica. pup!

      Ștergere
  2. Nuanta aceea cameleon din trio arata grozav ! Ma tenteaza si pe mine ;)
    Te pup:-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte frumoasa. Stii ca am vorbit despre ea si in alt context. Nuanta asta o gasesti la ei si in varianta mono <3 la fel de pigmentata. pupici!!

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature