Produse terminate #1: Produse bune vs. Bine că s-a terminat!

On
sâmbătă, martie 26, 2016
Produse terminate, prima înfățișare. Care sunt produsele cosmetice pe care le-am terminat in ultima perioadă și pe care le voi recumpăra (mai are sens să spun că le recomand cu incredere?!) și care sunt produsele cărora le mulțumim pentru participare?
Află in cele ce urmează...


Mă simt datoare să imi incep postarea de astăzi prin a vă oferi un buchețel de scuze pentru absența din ultima perioadă. Au trecut destule zile de la ultima postare și credeți-mă că nu a fost ceva premeditat. Pur și simplu au avut loc unele evenimente mai puțin plăcute (inclusiv de sănătate) care m-au ținut o vreme departe de voi și de blog, dar am revenit și voi incerca să recuperez timpul pierdut.

Că tot sunt prinsă cu schimbările de primăvară - a venit momentul să arunc toate ambalajele strânse (la inceput involuntar, nu eram foarte sigură că voi face o astfel de postare) și apoi cu multă siguranță  (când mi-am dat seama că nu strică deloc să fac un soi de mini jurnal pentru cumpărături viitoare).
Să o spun pe aia dreaptă - eu mă bucur când termin un produs pentru că am o scuză suficient de bună să merg (din nou) la cumpărături :), să fiu conectată mereu la noutăți (sunt sigură că este și cazul tău).

Ok, hai să incepem:


1. L'OREAL Sublime Fresh Skin Perfection Purifying Toner pentru ten normal/mixt - un produs care nu a făcut dar nici nu a desfăcut ceva pentru mine. Mi-a plăcut mirosul foarte proaspăt și... cam atât. Nu am simțit că a desăvârșit procesul de demachiere/curățare a tenului. Nu mi-a inspirat nimic deosebit și, in consecință, nu cred că-l voi recumpăra.

2. Apă naturală de Trandafiri de la NATURALIS - mie nu imi place de nicio culoare mirosul acesta de apa de trandafiri. Imi pare un miros teribil de bătrânesc, dar am trecut peste acest aspect și m-am bucurat de acest produs. L-am folosit in combinație cu cidru de mere pentru tratarea coșurilor și curățarea in profunzime a tenului, am fost realmente mulțumită. Momentan, tenul meu arată foarte bine (iți pregătesc o postare specială pe tema asta) și recumpărarea acestui produs nu mai este o prioritate, dar , dacă se intamplă ceva (pls, no) - sigur voi reveni la această apă de trandafiri.

3. Micellar Water de la MELKIOR - in opinia mea este cea mai bună apă micelară. Curăță foarte eficient și rapid. Așa cum am spus și in cadrul unei postări mai vechi, sunt supărată ca vine intr-o cantitate așa de mică (100 ml). Melkior, vrem sticlă mai mare! :)



4. Demachiantul bifazic pentru zona ochilor de la BALEA - este produsul meu de suflet. Il folosesc cu religiozitate de aproximativ 2 ani și cu siguranță voi continua. Demachiază cu o eficiență extraordinară machiajul ochilor și nu produce niciun fel de iritație, iar prețul este fără concurență (aprox. 7 lei). Dacă nu l-ai incercat până acum What are you waiting for??? (cu tot cu ecou)

5. Laptele demachiant hidratant cu extract de gutuie de la ELMIPLANT pentru ten normal/mixt - eu sunt un mare fan Elmiplant. Am incercat multe produse de ingrijire de la acest brand și-l consider unul de top. Raportul calitate-preț nu este de neglijat. Produsele iși fac treaba foarte bine, au un miros incredibil de plăcut și persistent. De asemenea, nu conțin parabeni, parafine și coloranți (că tot a devenit un laitmotiv la cumpărături pentru noi).


6. Gelul pentru gene si sprâncene de la ESSENCE - un alt produs pe care il cumpăr constant. Imi place faptul că nu incarcă inutil firele de păr, acestea nu se simt apretate și stau frumos fixate pe toata durata zilei. Să nu uit de preț, foarte avantajos, doar 10 lei.

7. Pudra Mosaic de la NYX nuanța Cafe - după produsul acesta plâng cu lacrimi de crocodil. L-am folosit pe post de bronzer și a fost foarte bun. Pigmentat, ușor de folosit, culoare plăcută și rezistentă. I'm keeping my fingers crossed că poate va deveni disponibil pe Makeup Shop.

8.Creionul pentru sprâncene Brow Artist Designer de la L'OREAL nuanța 303 Dark Brunette - aici a fost o surpriză la ultima ascuțire. Eram convinsă că voi mai avea destul produs de folosit și zbang...where did it go? Din fericire  mai aveam unul de backup așa că nu am rămas cu o sprânceană făcută și una șuie. Imi place culoarea, imi place că este foarte precis, cremos, pigmentat și ușor de folosit. Aspectul final este unul foarte natural și de lungă durată. Acum... eu sunt intr-o relație de love-hate cu L'oreal. Le apreciez produsele, unele sunt foarte bune și demne de recomandat, dar parcă nu mai pot să fac asta atâta timp cât (incă) produsele lor sunt testate pe animale. (Nah, că am spus-o! Uite frustrarea mea principală de luna asta, dar este timp, vorbim și despre asta). In concluzie, imi place foarte mult acest creion, dar...

9. Make-up Fix Spray de la FLORMAR - Imi plac foarte mult produsele Flormar. Fardurile lor sunt foarte pigmentate, cremoase, ușor de aplicat și mixat/estompat. Apreciez, de asemenea, și produsele pentru unghii. Au o rezistență incredibilă, și totuși...acest produs a fost o dezamăgire. Nu mi-a provocat reacții la fel de puternice ca cel de la Aura Cosmetics, dar nici prea departe nu a fost. In plus, cireașa de pe tort a fost faptul că s-a consumat in timp record. Cred că la a 6-a utilizare era...gone! Nu mi-am făcut duș cu el, pur și simplu s-a risipit cu viteza luminii. Clar, NU!


10. Apa de parfum ESCADA MAGNESTISM - Noooooooo!!! Come back! Jack... Scuze. Da, un parfum foarte plăcut și destul de rezistent. M-au atras notele de frezie, iasomie și migdale. Mirosul nu este unul greu, dar l-am găsit potrivit și cel mai bine pus in valoare in sezonul rece.

11. Masca de față cu argilă și trandafir de la Vivanatura - este recomandată tuturor tipurilor de ten. Aveam in plan să fac o postare dedicată acestui produs (Adela imi aruncase mingea la fileu), dar nu mi-a ieșit. Nu am putut produce suficient text relevant să pot spune că am o recenzie. Mi-a părut o mască ok, imi simțeam tenul curat și mai luminos după utilizare, dar cam atât, nimic out of the ordinary. In consecintă nu m-am atașat de acest produs. Sunt interesată să incerc și alte produse.

12. Ulimul produs este my Holy Grail - Samponul uscat pentru brunete de la BATISTE - ai auzit multe laude la adresa acestor șampoane,  nu? Ei bine, crede-mă, sunt cât se poate de intemeiate! Eu jonglez intre acesta și cel pentru volum. Părul meu este gras și, cum eu răcesc cu viteza luminii, nu pot să-l spăl zilnic, dar am găsit salvarea in acest șampon uscat. Părul imi este revitalizat și plin de volum in doar câteva secunde. Dacă ar exista si formula cu un strop de strălucire am ajunge in Rai :)


Cam atât pentru astăzi...

Sunt curioasă să aflu dacă avem produse preferate/sau nu in comun? :)


Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!
Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!
2 comentarii on "Produse terminate #1: Produse bune vs. Bine că s-a terminat!"
  1. Desi m-a tentat sa incerc masca de fata de la Vivanatura, n-am luat-o si citind review-ul tau, bine am facut. N-am pierdut cine stie ce. Toate fetele vad ca lauda apa micelara de la Melkior, sunt curioasa sa vad daca chiar e atat de buna. Mie imi place mult cea de la Garnier, o consider peste cea de la Nivea. Nu stiu de ce, dar parca nu prea am incredere in produsele Balea de ingrijire a tenului, dar poate voi incerca bifazicul lor. O zi frumoasa Cristina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, eu nu am fost impresionata de masca de la Vivanatura si nici nu imi amintesc daca cineva a laudat-o. Nici eu nu sunt fan produse Balea (am si un ulei de corp de la ei absolut gretos si ce am luat pana acum (cu excepia demachiantului) au fost MEH). Pacat de gramajul apei micelare de la Melkior, este singurul minus pe care-l pot da produsului. Pe cea de la Nivea nu am incercat-o, dar ai vazut deja ca o folosesc pe cea de la Garnier, not the best in comparatie cu Melkiorul. Te pup!!!

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature