Loidl Cosmetics | Secretul unui ten perfect

On
duminică, martie 27, 2016

Iți dorești o piele curată, proaspătă, strălucitoare și catifelată?  Iți dorești să îi oferi pielii tale produse de o calitate superioară? Înseamnă că ai nimerit unde trebuie.



Te-aș invita să începem călătoria de astăzi printr-un exercițiu de imaginație. Roagă o persoană să iți vorbească despre un lucru pe care îl prețuiește cu adevărat (o pasiune, un hobby, cartea preferată etc.), și ai să observi că, in doar câteva secunde, expresia facială a persoanei respective se va schimba complet. Chipul său va inflori, colțurile buzelor se vor ridica intr-un zâmbet subtil și va incepe să transmită energie pozitivă. Ei bine, așa este și chipul meu acum -, când mă pregătesc să iți povestesc despre experiența mea alături de produsele pentru ingrijirea tenului de la  Loidl Cosmetics.

Pot număra pe degete momentele în care am fost sigură 100% de un produs înainte să-l încerc. Produsele de la Loild Cosmetics m-au atras ca un magnet și mi-au transmis foarte multă incredere că sunt altceva, mai bun, mai eficient. Hai să vezi diferența!


Cine este Loidl Cosmetics ai să întrebi…
Loidl Cosmetics este un brand de produse cosmetice pentru îngrijirea completă a corpului originar din Austria. Cu o vechime de peste 15 ani in domeniu, brandul propune un set complet de produse cosmetice ce au la bază un ingredient cheie: laptele de iapă. Erată: știai că faimoasa Cleopatra era vestită și invidiată pentru pielea ei extraordinar de catifelată?! Se spune că obișnuia să facă baie in lapte. Ok, nu este același lucru, dar acum ne putem bucura de beneficiile acestui ingredient prin intermediul acestor produse.


Caracteristicile produselor:
  • Produsele nu conţin vaselină, silicon, polietilenglicol, parabeni
  • Sunt obţinute fără experimente pe animale şi fără tehnică genetică
  • Produsele sunt dezvoltate după cele mai noi cunoştinţe dermatologice şi pentru nevoile persoanelor cu piele foarte sensibilă.
  • Sunt bogate în calciu, magneziu, potasiu şi vitaminele A, B, E, şi acizi graşi dextrogiri
  • Produsele sunt obţinute din LAPTE DE IAPĂ prin creştere de animale organică (certificată de către Bio Garantie Austria).
  • Sunt folosite doar substanţe active de origine naturală din agricultura organică sau plante dezvoltate în libertate
  • Metodele de prelucrare sunt fizice, microbiologice şi /sau enzimatice
In ultima lună am avut ocazia să imi răsfăț tenul cu niște produse deosebite. Să facem prezentările:

1. LAPTELE DEMACHIANT Loidl (44.99 lei)



    Conținutul ridicat de LAPTE DE IAPĂ și extractele vegetale din ulei de jojoba și de avocado, precum și extractele de melisă curăță delicat, aducând în același timp un aport de hidratare. Pielea devine vizibil mai catifelată și mai suplă.



Curăță tenul cu adevărat delicat și eficient. Are o textură bogată (este suficient mai puțin produs pentru o curățare eficientă), iar mirosul este unul foarte subtil, delicat. A indepărtat cu succes inclusiv machiajul puternic al ochilor. Ce mi-a plăcut extraordinar de mult la acest produs a fost faptul că mi-a lăsat tenul fin, ca de catifea (lucru pe care nu l-am mai intâlnit la alte produse pentru curățarea tenului). După demachiere tenul meu arăta și se simțea atât de proaspăt și fin incât imi venea să mai nu completez procedura de demachiere cu spălarea tenului cu gelul de curățare obișnuit, simțeam o suficiență (dar am facut-o anyway).


2. MASCA DE FAȚĂ EXFOLIANTĂ Loidl (62.99 lei)


            Mărgelele de jojoba curăță porii în profunzime, îndepărtează celulele moarte ale pielii și masează fin pielea feței. Conținutul ridicat de LAPTE DE IAPĂ și ulei de jojoba din semințele coapte ale arbustului de jojoba favorizează metabolismul celulelor pielii și reduce astfel secreția de sebum. Pielea feței capătă un aspect proaspăt, delicat și poate respira din nou.

L-am folosit conform recomandărilor - de 2-3 ori pe saptămână. Curățarea a fost una delicată și plăcută. Ca și in cazul laptelui demachiant -, și de această dată vorbim despre o textură bogată a produsului. A little goes a long way! 
După exfoliere tenul tău va exploda de sanatate și luminozitate.
Mă simt cumva datoare să dezvolt puțin procesul exfolierii tenului, și asta deoarece marea majoritate a persoanelor pe care le cunosc folosesc ingrediente destul de periculoase -precum sarea pentru murături sau zahărul. Aceste produse sunt dure și tăioase iar pe termen lung pot produce iritații tenului și/sau capilare sparte. Procesul exfolierii nu trebuie să fie unul dur și agresiv in ideea de curațare temeinică. Așa că, folosește produse eficiente și blânde și fă toate acestea printr-o acțiune circulară si fină. Meriți asta!

3. CREMA DE ZI Loidl (64.99 lei)


 Restabilește echilibrul hidratării pielii și îi asigură acesteia energia necesară. Tenul este din nou suplu și ferm. Ingredientele regeneratoare sunt oferite de un conținut ridicat de LAPTE DE IAPĂ, aloe vera, ulei de morcovi și vitamina E.

Trebuie să recunosc că am avut mici emoții cu această cremă. Ea este, in principal, recomandată tenului uscat și cum al meu este mixt, m-am gândit că s-ar putea să fie prea mult pentru mine, dar m-am înșelat. Are o textură bogată și un miros foarte discret. Am aplicat crema in cantități mici iar aceasta s-a comportat exemplar. Tenul meu se simte bine, hidratat și luminos. A făcut, de asemenea, o echipă foarte bună cu produsele de machiaj aplicate ulterior.

Concluzii

Am inceput să mă bucur de un ten curat, catifelat și radios cu un minim de efort (că tot am insistat pe faptul că vreau mai mult pentru tenul meu), dar lucrurile nu s-au terminat aici. Am observat că și păcătoasele coșuri au inceput să dispară și să nu mai revină. Sunt foarte mulțumită de aceste produse și sunt curioasă să incerc și crema pentru conturul ochilor și masca pentru ten. 

Nu uita: O piele frumoasă are nevoie de o ingrijire corespunzătoare atât la exterior cât și din interior. Machiajul este accesoriul tău ce va străluci pe o fundație solidă.





Sunt curioasă să aflu ce părere ai despre aceste produse. Ești tentată să le incerci? 
Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!
Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!




 * Disclaimer: Aceste produse au fost primite spre testare din partea echipei Loild Cosmetics România. Părerile exprimate in cadrul articolului sunt 100% obiective și bazate pe experiența mea cu aceste produse. Mulțumesc!
6 comentarii on "Loidl Cosmetics | Secretul unui ten perfect"
  1. Nice, mai ales demachiantul mi s-a parut interesant! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este. Fiind si primul produs pe care l-am folosit (ca deh, oridinea fireasca) am ramas WOW! CATIFEA, glumesti! Nopeee. Sunt bestiale produsele. :9 :1

      Ștergere
  2. Cu siguranta produsul care mi-a atras atentia este masca de la Loidl.
    Laptele demachiant nu ma prea incanta deoarece prefer apele micelare pentru curatare.Lasa senzatie de fresh,de proaspat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg, este foarte posibil ca persoanele care folosesc ape micelare sa fie rezervate, eu nu sunt asa mare fan al lor. Imi plac aceste produse cremoase, deoarece ii aplic tenului si o mica hidratare nu doar curatare. Si apoi, cum spuneam, laptele acesta iti lasa tenul ca de catifea. Oricum, daca te vei hotari sa incerci masca la un moment dat, da-mi de stire. As vrea sa aflu despre experienta ta cu ele. Pupici! :e

      Ștergere
    2. buna.eu am probat toate produsele loidl si sant foarte multumita de toate, chiar fac minuniiii.gabriela

      Ștergere
    3. Buna, Gabriela! Ma bucur sa descopar si alte persoane care au avut experiente placate cu aceste produse. Da, sunt foarte bune si voi incerca cu mare drag si alte produse apartinand brandului. O zi frumoasa! :)

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature