REVIEW: Product fail| AURA Cosmetics Fix ME! Make up fixing spray

On
duminică, februarie 21, 2016


Intr-o lume ideală și paralelă, o lume plină cu poze ce infățișează persoane cu un zâmbet de invingător pe față, spatele drept, mâinile incrucișate și alura aia dominatoare ce parcă imi spune – eu am nimerit-o! -, apar și eu cu un colț al gurii ridicat a nemulțumire in timp ce șuier un -pff- printre dinți. Ei bine, de data asta, eu nu am nimerit-o!

Și in frumoasa lume a cosmeticelor avem invingători și invinși. Avem produsele wow și produsele cum naiba de... Suntem inainte de orice proprii nostri cobai, ajungem la acele produse must sau prea adorate prin incercări și comparații. Foarte rar elimin un produs fără să-l incerc, și asta pentru că, poate, nu imi transmite incredere, nu este prezentat intr-o manieră atragătoare sau am o nemulțumire legată de preț, depinde... de la caz, la caz! Dar sunt și produse in fața cărora spun – să vedem – fără prea multă analiză (presupun că asta poate intra și in categoria cumpărăturilor din impuls).

Un astfel de produs -  vedem - a fost și fixatorul de machiaj de la Aura Cosmetics. Cum am avut mână bună la capitolul corectoare, am zis că nu strică să-l incerc, cine știe ce mină de aur găsesc și la un preț avantajos (doar 19 lei). Despre Aura Cosmetics nu cunosc foarte multe detalii, zice-se că este un brand din Serbia și l-am vazut comercializat la noi doar in magazinele DM.

Acest fixator de machiaj vine intr-un recipient sub presiune (spray) la un gramaj de 75ml iar prezentarea spune cam așa:
Formează o peliculă subțire invizibilă, fixând machiajul pe termen lung și făcându-l rezistent la umezirea feței din cauza temperaturilor ridicate. Ușor de aplicat pulverizând uniform fără apariția de pete. Ușor de dat jos prin orice tip de demachiere. Pentru toate tipurile de ten.
Mod de folosire: După terminarea machiajului, de la o distanță de 30 cm, după ce inchideți ochii pulverizați uniform pe toată fața și așteptați să se usuce.
Avertizare: Sticla este sub presiune, a se proteja de lumina soarelui. Nu expuneți la temperaturi mai mari de 50 C. Nu se găurește nici aprinde chiar și după aruncare...interzis fumatul...
Ei, cum sună? Mai ales partea de avertizări..apetisant, nu?

Ok. Am știut și mi-am asumat faptul că este un produs inflamabil. In decursul anilor am folosit destule produse ce aveau in componenta lor alcool și nu am avut probleme, așa că, nu era cazul să fac pe sensibiloasa acum.

Impresii?

Pentru mine a fost un produs ratat. Nu mi s-a potrivit și iată-mi motivele:

  •          După aplicare simt o usturime aspră și de durată la nivelul ochilor. Pleoapele parcă imi iau foc (crede-mă că țin ochii inchiși bine la aplicare) – din punctul ăsta ochii incep să imi lacrimeze și, cum nu sunt folosesc produse waterproof, ghici unde ajung? Să imi stric machiajul (imi este suficient faptul că sunt sensibilă la lumină și oricum parcurg o tură de lacrimi rebele cănd ies din casă, știu că lacrimile sunt bune, iți spală ochii, dar nici chiar așa. Dacă tot m-am obosit să nu ies din casă chiar muma pădurii, lasă-mă să mă bucur de asta)
  •         După aplicare și așa-zisa uscare, fața rămâne lipicioasă  pe tot parcursul zilei (nu iți recomand retușul feței cu pudră, pielea ta se va păta). Are acel efect de tip fixativ de păr, mie nu imi produce așa mare incântare. Ca dovadă că nici mult iubitul All Nighter de la Urban Decay nu mi-a plăcut (indrazneață comparația). Vreau senzație de confort și aceste produse de tipul fixativ de păr nu mi-l oferă.
  •         Atunci cănd am avut un moment de exces de sebum și a trebuit să imi tapotez fața cu servețele matifiante, au rămas pete inestetice pe față. Și acum iar revin la faptul că se usucă lipicios, cumva se prinde de șervețelul matifiant și pleacă cu tot cu machiajul tău. Not niceeeee!!!
  •         Și ...da! Un produs inflamabil...rămâne un produs inflamabil. Nu că intenționam să fumez in timp ce imi fixam machiajul sau mai știu eu ce, dar se pare că alcoolul din produs, de data asta, nu a mai fost așa prietenos cu mine. Nu vreau să imi imaginez reacția lui asupra pielii unei persoane cu tenul mai sensibil.




Huh? Dacă am și ceva de bine de zis? 

Aș... avea. Pelicula de produs aplicată reduce efectul de prea pudrat si armonizează cumva produsele, dar acest efect il poți obține și cu alte mist-uri sau spray-uri mult mai ok. Mai bine folosește fixatorul de la Avon (il dau ca exemplu că se apropie ca preț).

Cam atât. Ce să-i faci, nu poți să dai numai de produse unul și unul. Orice produs parcă devine un soi de ruletă rusească...este sau nu este.

Sunt curioasă să știu dacă și tu ai folosit acest spray pentru fixarea machiajului și cum a reacționat tenul tău la el.

Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Cristina

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!

Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!

2 comentarii on "REVIEW: Product fail| AURA Cosmetics Fix ME! Make up fixing spray"
  1. n-am folosit niciodata un spray pentru fixarea machiajului. totusi, despre cel de la avon am mai auzit păreri pozitive.
    http://paginidezisinoapte.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela, pana la urma, daca tu simti ca nu este necesar, nu este obligatoriu sa folosesti si un spray pt fixarea machiajului. Eu avand si tenul mixt imi zic "off, sa mai pun ceva sa stea acolo lucratura" , dar nu-l consider un produs must pentru mine ci unul must pentru evenimente speciale (pentru cliente). :)

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature