REVIEW: GOSH GROWTH the secret of longer lashes mascara

On
vineri, februarie 12, 2016
Bună tuturor,

Acum două saptămâni v-am vorbit pe blog despre noul stand GOSH cosmetics pe care l-am găsit in magazinul Kendra din Unirii Shopping Center. Dacă ai ratat articolul il găsești aici.


Tot atunci v-am prezentat și câteva produse pe care le-am achiziționat - impreună cu un frumos angajament să revin cu o recenzie pentru cel puțin unul dintre produsele cumpărate.

Aș zice că lucrurile devin destul de clare: Criss promite, Criss livrează!


Astăzi am să vă vorbesc despre mascara Growth the secret of longer lashes de la GOSH cosmetics.

Ce promite produsul?

Această mascara conține un ingredient activ denumit SymPeptide® XLash ce garantează  dezvoltarea, creșterea și indesirea genelor.

Mai mult, produsul promite rezultate concrete și vizibile după doar două saptămâni de utilizare.
Cum nu excelez la capitolul gene (sunt rare și destul de scurte), am acceptat provocarea. Am inceput utilizarea exclusivă a produsului cu 27 ianuarie și iată cum stau lucrurile...


Prezentare produs:


Mascara vine intr-un ambalaj simplu și elegant de culoare neagră. 
Periuța pe care o folosești propriu-zis pentru aplicarea produsului este dintr-un fel de cauciuc flexibil, iar perii sunt scurți. 
Gramaj: 10 ml




Păreri/Recomandări:



PRO's:

  • Negru intens (nu cred că mai sunt și alte culori disponibile)
  • Având in vedere forma periei, ai un control mult mai bun asupra aplicării produsului; poți acoperii până și acele gene foarte scurte iar șansele să te murdarești cu mascară pe pleoape sunt foarte mici
  • Nu conține parabeni - o recomand și persoanelor cu ochii sensibili
  • Deși nu cred că este waterproof (nu scrie nicăieri să fie), am avut momente când ochii mi-au lăcrimat destul de tare, dar produsul nu s-a mișcat din loc (good job!)
  • Este smudge proof
  • Pe site-ul oficial am găsit informația cum că acest produs nu conține parfum, dar nu este așa. Are un parfum discret de ... plante(?!) Am trecut acest aspect la PRO's deoarece imi plac foarte mult produsele cosmetice parfumate (am mai strecurat eu lucrul acesta și cu alte ocazii)
  • Crează iluzia de gene mai groase, dar nu le incarcă exagerat - foarte potrivită pentru look-uri naturale, lejere
  • Se curăță ușor cu un demachiant bifazic

CON's:

Să imi fie cu iertare, dar eu nu văd nicio diferență după cele două săptămâni, voi vedeți? Poate...(zic) poate, genele inferioare să pară mai dese, dar nu sunt convinsă.

Am observat că există și un ser din aceeași gamă, dar nu scria nicăieri că trebuie să vină la pachet pentru a avea rezultatele promise.







Concluzii:


In linii mari sunt mulțumită de produs și voi continua să-l folosesc (cine știe, poate după o perioadă mai lungă de utilizare, genele mele se vor regenera/crește atât de mult, că voi ajunge să le impletesc, să fac cărare pe mijloc sau coc de lungi ce or să ajungă :) ).

S-ar putea să fie o alegere potrivită pentru acelea dintre voi care aveți deja gene lungi și dese și sunteți doar in cautarea unui produs nou pentru definire/separare (norocoaselor!).

Sper că acest articol ți-a fost de folos și te-a  familiarizat cu un nou produs cosmetic. 
Sunt curioasă să aflu dacă ai folosit produse pentru regenerarea/creșterea genelor și dacă au funcționat pentru tine.

Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Cristina

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!

Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!


2 comentarii on "REVIEW: GOSH GROWTH the secret of longer lashes mascara"
  1. Daca nu te descurci cand faci coada impletita din gene, sa ma chemi. I'll help you! Arata dragutel, me gusta :D

    RăspundețiȘtergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature