QUICK TIP: Cum imi curăț pensulele de machiaj

On
miercuri, februarie 10, 2016



Bună tuturor,

Am tot stat și m-am frământat dacă să vă spun sau nu... Of, vă spun! Există o activitate (ca să-i zic așa) beauty related, care nu imi place.

Ce să fie? Ce să fie?

Ei bine, nu mi-a plăcut niciodată să spăl pensulele de machiaj. Este o procedură care durează (mai ales când ai multe pensule), trebuie să ai grijă să nu patrundă apa in porțiunea metalică pentru a nu deteriora lipiciul ce susține perii pensulelor, pielea incărunțește de la atâta apă etc., etc.  Cu toate astea o fac, e normal, sănătos și igienic.

Așa că, astăzi m-am gândit să impărtășesc cu voi soluția mea mult mai rapidă și eficientă de curățare a pensulelor. Cu ani in urmă am folosit și soluții profesionale, dar și popularul șampon de bebeluși. Rezultatele nu au fost satisfăcătoare și m-am reorientat către... săpunul de rufe :)

Da, poate că pentru mulți dintre voi nu o să pară o procedură profi, dar funcționează, pensulele sunt curățate foarte bine, nu s-au stricat și asta contează cel mai mult in cele din urmă (scopul scuză mijloacele).
Mai are rost să vă vorbesc despre economia pe care o puteți face? (more makeup for you)

Săpunul pe care eu il folosesc se numește Caola, costă in jur de 6-7 lei și il puteti găsi in DM.


De ce imi place? Iată câteva motive:


  • Fiind un produs solid - controlez mult mai bine cantitatea de produs folosită
  • Reziduurile din pensulă incep să se dizolve din primele secunde de contact cu săpunul
  • Conține glicerină (un ingredient nelipsit din compoziția produselor de ingrijire personală)
Foarte important:

Este recomandabil să iți cureți in profunzime pensulele măcar o dată pe saptămână. 
Dacă lucrezi pe cliente - nu mai este cazul să iți spun că trebuie să le speli după fiecare utilizare, nu? Știam eu :)

Iată și demonstrația:

pensula sintetica murdara cu fond de ten


Am umezit pensula si sapunul cu apa si am inceput curatarea prin miscari circulare



Am clatit FOARTE BINE cu apa calduta


Am folosit un brush guard pentru conservarea perilor pensulei si am lasat-o la uscat

Sunt curioasă să aflu care sunt metodele și produsele pe care tu le folosești pentru spălarea/intreținerea pensulelor tale de machiaj.

Aștept comentariile tale la această postare aici sau pe email.

Până data viitoare,

Cristina


sursă prima poză
2 comentarii on "QUICK TIP: Cum imi curăț pensulele de machiaj"
  1. Super ideea ta cu sapunelul de casa. Musai sa incerc si eu <3
    Momentan eu imi spal pensulele cu sapun Protex dar sa stii ca in ceea ce priveste pensulele plate, murdare de fdt sau alte produse crema, ma cam chinui! Astfel, pentru pensulele imbibate in produse crema folosesc deseori Fairy :)). Suna ciudat, dar fiind degresant, face treaba ! :D Pensulele de eyeliner le curat ba cu Fairy ba cu bifazic. Dupa ce s-au uscat pulverizez pe toate alcool izopropilic pt dezinfectare :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este ciudat ce folosesti tu :j , atata timp cat este eficient si budget friendly este ok. Eu am o solutie pentru spalat pensulele asa dupa aplicare pe care o folosesc de peste 7 ani, cred ca o voi prezenta si aici si include alcoolul izopropilic. Consider ca un sapun de rufe/casa este mult mai bun decat unul bland de cosmetica, el este menit sa curate diverse pete de pe haine (inclusiv mancare, grasime etc.) si produsele crema ajung sa fie comparate cu un fel de grasime. Daca incerci acest sapun, sa imi spui daca ai sesizat o diferenta si daca este mai eficient. Te pup! :e

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature