First impressions | Urban Decay NAKED 2

On
sâmbătă, februarie 06, 2016
foto

După ani lungi și grei de așteptare pentru toate iubitoarele de makeup, SEPHORA a facut dreptate și in România - Avem Urban Decay! - (YEY!)

Acum că lansarea oficială a trecut, agitația a trecut și ea intr-o oarecare măsură, a venit momentul să vedem mai clar pentru ce ne-am agitat și cu ce ne-am mărit colecțiile de makeup.


Astăzi am să vorbesc despre paleta NAKED 2. In comparație cu prima paletă NAKED din colecție, aceasta propune o selecție de tonuri mai reci, dar care ar putea satisface multe pretenții și gusturi.


paleta farduri

Paleta conține 12 nuanțe foarte pigmentate, excepție face prima nuanță -FOXY- care este un nud insesizabil, după cum se poate vederea (sau nu) in poza făcută. :)



FĂRĂ BAZĂ!

Descrierea nuanțelor (de la stânga monitorului spre dreapta):

  • Foxy (un nud similar cu nuanța untului,mat)
  • Half Baked (bronz auriu sidefat)
  • Bootycall (roz-auriu satinat cu particule fine de sclipici)
  • Chopper (copper cu micro-glitter argintiu)
  • Tease (un maron discret mat cu particule foarte fine de sclipici, se vad la lumină - preferatul meu)
  • Snakebite (bronz sidefat)
  • Suspect (bej auriu sidefat)
  • Pistol (gri-maron sidefat)
  • Verve (galben pal sidefat)
  • YDK (bronz cu sidef)
  • Busted (maron sidefat)
  • Blackout (negru mat cu fine particule de sclipici, sesizabile la lumina/soare)

PRO's:

  • culori puternice, vibrante
  • rezistență pe durata intregii zile (recunosc că le-am folosit doar cu bază)
  • pigmentație ridicată, in special pentru nuanțele sidefate/cu glitter
  • destul de versatilă (poți crea atât machiaje de zi cât și de seară)
  • ambalaj rezistent

CON's:

  • Fallout (cam mult- de la o paletă cu pretenții și destul de scumpă am anumite așteptări. Recomand aplicarea fardului gradual și prin presare ușoară (chiar dacă este o culoare deschisă, sclipiciul o să se impraștie fără rețineri), funcționează foarte bine cu pensula din trusă. De asemenea, o pensulă umezită cu Fix + (de exemplu) poate face aplicarea mai ușoară.
  • Prea mult sclipici/glitter - pisici, preferam ca nuanțele mate să fie ocolite de acele particule fine argintii
  • Nuanța Blackout NU este cel mai negru...negru!
  • Nuanța FOXY este destul de uscată, trebuie să te straduiești să o faci sesizabilă (mai ales in fotografii)
  • Prețul (dap!) - m-am uitat și pe lista ingredientelor, nu este cea mai prietenoasă. O puteți consulta aici.
  • Prea puține nuanțe mate (like...două)

Concluzii/Recomandări:

In linii mari - imi place, dar cred că a fost vorba și de o oarecare ambiție din partea mea să o cumpăr.
Dacă trebuie să aleg intre NAKED 1 și NAKED 2 (să zicem că alte palete nu mai există pe lume), aș alege NAKED 1.

Dacă nu ești un fan declarat al fardurilor sidefate, este foarte probabil ca această paletă să nu se regăsească pe wishlist-ul tău.


Am să revin și cu o postare pentru paletele NAKED 3 (cât mi-am dorit-o) și SMOKY (ultima achiziționată), dar or să urmeze și câteva propuneri de machiaj folosind aceste palete (imi pare cel mai corect și relevant).

Hei, aștept să-mi spui care dintre cele 3 palete este preferata ta. Care sunt nuanțele tale preferate, ce iți place și ce nu iți place la aceste truse.


Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Cristina

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!

Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!

4 comentarii on "First impressions | Urban Decay NAKED 2"
  1. Asa mare fall-out au? Nu le mai vreau atunci.. just kidding. Mi-ar placea sa incerc Naked 1, mi se pare ca e potrivita pentru mine si nu numai. Oh, well, acum m-ai intristat cand am citit recenzia. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Adela, te-am socat, nu? Din pacate asta este adevarul. Este frumos sa le privesti, cand faci un swatch evident ca iese totul presat bine pe bricele degetului si nu iti dai seama. Sa vezi ce mi-a picat mie fata in prima zi cand am folosit-o. :*

      Ștergere
  2. Ai dreptate, dintre paletele NAKED versiunile 1 si 3 sunt cele mai reusite. Plus de asta, nuantele sidefate chiar nu se potrivesc oricui. Foarte bun articolul tau Cristina. O sa te urmaresc cu drag.
    www.glamupdate.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @amaliaavram, te sustin complet, Naked 1 si Naked 3 sunt crema colectiei, dar si SMOKY promite, sunt mai multe nuante mate, potí jongla altfel cu ele iar eu sunt fana farduri mate. iti multumesc mult. :*

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature