Favoritele lunii ianuarie 2016

On
marți, februarie 02, 2016
Bună tuturor,

Iată că imi fac și eu debutul in blogosferă cu o postare despre produsele favorite/iubite in luna ce abia s-a incheiat.

Am crezut că voi selecta mult mai puține produse, dar mereu la mine socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg.

O să fiți șocate, dar nu voi face o introducere lungă și plictisitoare, trecem fix la ce ne interesează.  Pam pam!


january favs


  1. TOO FACED Chocolate Bar - ador paleta asta, ador cum miroase și ii ador rezistența. Fardurile sunt foarte pigmentate. Nuanțele sunt fix pe gustul meu și este foarte versatilă. Preferatele mele sunt Milk Chocolate, White Chocolate și Cherry Cordial.
  2. INGLOT Translucent Loose Powder 217 - noua vedetă in fixarea anticearcănului. Textură ușoară, lucrează de minune cu o pensulă densă cu perii fini. Imi pare rău ca vine intr-un gramaj mic, doar 1.5g, dar merită. Ridurile fine sunt estompate iar anticearcănul chiar stă locului.
  3. INGLOT Freedom System concealer nuanța PEACH - este un corector de nota 10. De la o vreme cearcanele mele au inceput să prindă o culoare albastru-movuliu (grrr), iar acest corector le acoperă fără probleme. Este ideal pentru persoanele cu riduri fine sau mai pronunțate deoarece are o textură bogată care hidratează zona ochilor (iar eu nu mai am 20 de ani, deh). Recomand aplicarea prin tapotare cu buricele degetelor.
  4. MAC lipstick MEHR - acest ruj l-am cumpărat din impuls. Eu voiam Velvet Teddy și am plecat și cu Mehr. Este un movuliu nude perfect. Imi place foarte mult consistența și senzația pe care aceste rujuri ți-o conferă. Eu m-am cam ferit de rujurile mate deoarece am avut experiențe mai neplăcute (buze uscate, crăpate). Nu este cazul acestei game. Ii pregatesc un review in perioada următoare, prea imi place.
  5. MELKIOR Micellar Water - cu cea mai mare sinceritate vă spun că nu am fost niciodată un fan al apelor micelare. Am avut mereu senzația că nu pot curața un machiaj și punct. Am descoperit apa micelară de la Melkior cand le-am vizitat magazinul și imi făcusem de cap cu testerele, eram toată mâzgalită de farduri. Domnișoara din magazin mi-a oferit un șervețel peste care turnase apă micelară și eu am rămas șocată de cat de facilă a fost curățarea. Am cumpărat produsul fără să mai stau pe gânduri. Partea care nu imi place prea mult este că acest produs vine intr-o sticluță de doar 100ml, prea puțin produs!!! Not fair!
  6. INGLOT Under Makeup Base - este intr-adevăr o bază de machiaj foarte bună. Nu voi insista pentru că am scris despre ea deja aici.
  7. INGLOT EYELINER GEL #77 - ei bine, acesta este cu adevărat un gel liner negru, intens, rezistent și opac. Best of the best! Voi reveni cu un review soon.
  8. WYCON SOFT BLUSH NR 03 - știti deja că eu am descoperit magazinul WYCON luna trecută, tot atunci am achiziționat și câteva produse. Din ziua imediat următoare am inceput să folosesc acest blush spumă și m-am indrăgostit. Eu?! ... care ani buni am fost fanul pudrelor, nu credeam să imi placă așa de mult. Imi place culoarea roz - trandafirie pe care o obțin in obraji, ușurința cu care se aplică, finish-ul natural și, firește, rezistența produsului. Cred că voi merge și după restul nuanțelor. :)
  9. MAKE-UP STUDIO Translucent Powder Extra Fine 2 - inițial mi-am dorit pudra albă translucidă, dar nu am gasit-o și am luat-o pe aceasta. Am lasat-o să zacă câteva zile până am folosit-o. Are realmente o textură fină, nu se strânge, nu incarcă tenul, arată natural și a functionat foarte bine cu toate fondurile mele de ten. In plus, miroase frumos iar mie imi plac produsele care miros a parfum; știu că pentru unele persoane reprezintă o problemă, dar pentru mine este un pas in față spre achiziționare.
  10. L'OREAL BROW ARTIST DESIGNER 303 Dark Brunette - sunt mereu in căutarea produselor perfecte pentru sprăncene de vis și mereu mă intorc la acest creion. Imi conferă un look foarte natural, se aplică ușor și este rezistent. Momentan este alegerea mea cu ochii inchiși. 
Cam atât pentru luna ianuarie. Observ și eu că postarea a fost acaparată de către produsele INGLOT, dar ce pot eu să le fac dacă sunt bune, eh?

Sunt curioasă să imi spuneți dacă ați testat ceva dintre produsele prezentate de mine și cum au funcționat in cazul vostru. 
Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Cristina

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!

Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!
Be First to Post Comment !
Trimiteți un comentariu

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature