First impressions | Astor MATTE STYLE LIP LACQUER (#230Liveyourownstyle)

On
joi, februarie 04, 2016

Ieri seară rătăceam prin DM fără nicio intenție de vreo achiziție nouă (yeah, cum să nu, nici eu nu cred ce spun) și mi-au sărit in ochi Lip Lacquer-urile de la ASTOR.
Am incercat eu cât am incercat să rezist tentației, dar fără rezultat. Ambalajul draguț și culorile vibrante m-au atras ca un magnet la stand.

O mică paranteză nevinovată: Nu pot rezista produselor pentru buze cu finish mat. Dau o senzație de ingrijit și elegant.

Așaaaaa, păi, incerc eu cumințică toate testerele (nu foarte multe, doar 5 din această gamă) și zic un DA nuanței 230 Live your own Style. Apropo, fiecare nuanță disponibilă are un nume aparte, imi place mult lucrul acesta, capătă o identitate in fața impersonalelor numere 1,2,3 etc.

La prima vedere (in ambalaj) și la primul swatch pare un mov-vișiniu intens, foarte măi-măi, dar pe buze este un roșu vișiniu cu subton rece (perfect, deoarece prin contrast crează iluzia că ai dinții mai albi - BINGO!)


Prezentarea celor de la ASTOR pentru acest produs sună foarte promițător:

Style Lip Lacquer offers an incredible lip experience: intense, smooth color; superb lip-conditioning comfort; and a stylish matte lacquer finish. It’s everything well-dressed lips could desire!
  • rich velvet matte finish
  • comfortable formula gives full color coverage
  • creamy, mousse-like & hydrating texture
  • no feathering, no bleeding
  • non-sticky

Primele impresii:


  • Ambalaj: Chic
  • Aplicare: Este prevăzut cu o pensulă tipică de gloss, destul de rigidă, o poți controla foarte bine și nu există vreun risc să te mazgălesti (iți recomand să iți faci conturul buzelor inainte)
  • Textură: Satinată. Produsul alunecă ușor pe buzele, culoarea este intensă și opacă
  • După Uscare: Deși finish-ul este mat, buzele nu se simt uscate. Dacă buzele se ating una de cealaltă vei simți cum alunecă. Senzație foarte confortabilă, nelipicios. 
  • Rezistență: După cum bine ați văzut in descrierea produsului, nu este specificat nicăieri ca este rezistent  la transfer. Ai mâncat sau băut, ei bine, se șterge, dar nu complet. In cazul meu, s-a șters in centrul buzelor
  • Miros: Neah, aici are un minus de la mine. Mirosul este destul de dubios, imi amintește de rujurile din piață
  • Bine de punctat: L-ai aplicat, s-a uscat, acolo stă (firește, până mănânci sau poate vrei tu să te ștergi dinadins). Imi place foarte mult că nu migrează. Dacă la o culoare nudă mai treacă-meargă, pentru nuanțele intense e cu bai mare  să vezi cum se crează mici vinișoare in jurul buzelor.

Conturul buze WYCON 11 intrigue



Per ansamblu sunt mulțumită de acest produs și consider că merită o șansă. Acum, după mai bine de 12 ore de la prima prima aplicare (+ reaplicările după mesele zilei, două la număr) imi simt buzele fine și hidratate, fără resturi de ruj uscat.

Ii acord nota 4 din 5! 

Good Job, ASTOR!


Sunt curioasă să aflu dacă ați incercat și voi produsele din această gamă și care a fost experiența voastră cu ele.


Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Cristina

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!

Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!

2 comentarii on "First impressions | Astor MATTE STYLE LIP LACQUER (#230Liveyourownstyle)"
  1. Nu l-am incercat dar arata tare misto. Suna ca si cum ar semana cu cele de NYX, tot asa, efectiv nu se simteau pe buze :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu nu le-am incercat pe cele de la NYX. Noroc ca facem schimb de experienta :D Ah, macar de ar rezista mai mult pe buze, dar tot m-am bucurat de produs.

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature