WYCON Cosmetics | Mini Haul & prime impresii

On
marți, ianuarie 26, 2016
Bună tuturor,

Cu aproximativ două săptămâni in urmă mă plimbam agale prin Centrul Vechi. Nu chiar agale deoarece eram in căutarea unui magazin, nu mai are sens să zic despre ce era vorba, nu l-am găsit și cred ca era o alarmă falsă de pe internet...sau mai trebuie să caut. Detalii, detalii...
Anyway, cum eram eu așa concentrată, cu modul scanare magazine activat, de la stânga la dreapta, de sus in jos, ajung și pe strada Șelari nr. 7 unde dau peste magazinul WYCON Cosmetics. #testatosudinoi

Sunt convinsă că foarte multe dintre voi sunteți familiarizate cu acest magazin/brand, eu nu eram (și acum pe fundal se aud râsete inăbușite - ăhă hă hă! - Exagerez și eu pentru a crea dimensiune momentului și postării). Ce sa zic, am și eu o zonă de confort; de ani de zile cumpăr produse cam din aceleași magazine și plus/minus aceleași branduri, dar m-am pus pe explorat, bear it with me. :)


Să revenim (inițial m-am gândit că o să fie o postare scurtă, dar când incep eu să vorbesc, mai greuț cu opritul), și cum dau eu peste magazinul cu pricina, pupilele incep să mi se dilate, să sclipească, parcă eram un anime. Intru repede, mă uit de jur imprejur... cosmetice de toate felurile, texturi pe alese (compacte, lichide, baked, spumă etc.), nuanțe pentru toate gusturile, prezentare ingrijită. Ce să mai, să tot stai in magazin și să-l iei la puricat, dar eu eram pe fugă, așa că, mi-am promis să revin cât de curând pentru aprofundarea situației. :)

In zilele ce au urmat am făcut puțină cercetare pe internet. Am aflat ca acest brand a luat naștere in Italia (EheBella Italia) in 2009 și propune o gama foarte variată de produse cosmetice de calitate superioară (machiaj, unghii, ingrijire, parfumuri și accesorii) la prețuri competitive. Eu mi-am tradus toate lucrurile astea prin: trebuie să le incerc!

Ieri, pentru că tot aveam eu toată flota inecată de supărare, am aplicat terapia VENI VIDI VICI ( a.k.a. La shopping fară regrete. Cine are nevoie de riduri suplimentare? NOT meeee! :D ).

Ei bine, am luat câteva produse,ce-i drept nu sunt cele mai spectaculoase alegeri, dar voiam ceva mai basic, ceva ce pot introduce in rutina zilnică foarte ușor. Cu siguranță voi reveni și cu review-uri, așa că, fiți pe fază.

Așaaaa, acum...ca să nu intre pauza publicitară peste mine să trec la subiect:



1. Primul produs este un fard de obraz spumă - SOFT MOUSSE BLUSH nuanța nr 3 - un roz trandafiriu foarte drăguț. Are o consistență light, se aplică foarte ușor cu un beauty blender iar pigmentația este foarte bună. Acesta a fost 24.90 lei iar gramajul per borcănaș este de 12ml.

                                       
2. Al doilea produs este un MIXER PALETTE, o farfurioară din plastic, destul de mică pentru diverse mixuri (fond de ten, pigmenți și ce mai doriți voi), așa lucrăm mai curat. Paleta a fost 6.90 lei.



3. Al 3-lea produs a fost un mega puf (este foarte mare) pentru pudră. Este un puf din bumbac foarte moale ce permite aplicarea produselor pulbere foarte ușor și uniform. Și acesta a fost 6.90 lei.








 4. Am luat și un fard de pleoape satinat compact. Nuanța 83, este un taupe foarte pigmentat cu irizații. Din ce am văzut poți construi intensitatea fardului foarte lejer. La prețul de doar 16.90 lei primești 3 gr. de produs. Niiiiice!

    (fără bază)

                                       



 5. Am luat și un BASE COLOR EYESHADOW , nuanța 05, Champagne. Nu neapărat cea mai inspirată alegere. Au niște propuneri de nuanțe absolut minunate (mov, turquoise, albastru marin etc.) eh, eu am vrut-o momentan pe aceasta, imi pare mai potrivită pentru diverse combinații de culori in machiajul de zi. Pentru 21.90 lei primești 8.5ml produs. Imi place consistența și rezultatul, păcat că aparatul nu-i face dreptate.









 6. Nu puteam să nu iau un produs pentru sprâncene. Cred că ăsta a fost, in definitiv, și scopul meu principal. Sufăr foarte mult pentru faptul că am sprâncenele aproape transparente (thanks mom! kiddin', I love you!), și caut mereu noi produse pe care să le incerc.
Nu sunt cel mai mare fan al ambalajului, in capat are și o pensulă care nu prea imi place. In general am observat că pensulele care vin cu diverse produse sunt cam slabe calitativ. So, EYEBROW DEFINER, in nuanta 03 CACAO, este penultima nuanță din gamă (dacă nu fac o gafă, 4 nuanțe sunt toate). Pe ambalaj nu scrie gramajul (not nice) iar consistența este destul inchegată, mai mult, se usucă destul de repede. Recomand să lucrați repede cu el cu o pensula oblică. Acesta a fost 32.90 lei.





7. Și ultimul produs...momentan, este un creion contur de buze LONG LASTING LIP LINER, nuanța 11 intrigue. 
Mi-a plăcut foarte mult nuanța. Astăzi l-am folosit și pot spune că este rezistent. Aplicarea este ușoară cu un finish mat. Eu zic că este potrivit pentru toate nuanțele de ten.
Acesta a fost 29.90 lei.




Well, cam atât pentru prima achiziție.Voiam să adaug că in această perioadă sunt reduceri de până la 70% și cred că nu strică o mică vizită și din partea voastră.

Dacă pozele cu produsele cumpărate nu v-au impresionat prea tare, vă las in compania unor poze făcute in magazin. Ce-i drept, de o calitate mai indoielnică (sunt făcute cu telefonul), dar iete ce de produseeeeee, mulțumesc fetelor din WYCON pentru că m-au lăsat să mă desfășor in voie:



















Voi ce produse ați folosit pănă acum de la WYCON, care este best of the best-ul din punctul vostru de vedere? Ce imi recomandați pentru viitoarele achiziții?

Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Cristina

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!

Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!
2 comentarii on "WYCON Cosmetics | Mini Haul & prime impresii"
  1. noi nu avem in oras, doar tanjim :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să se extindă sau să pună la dispoziție un sistem online. E păcat.

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature