REVIEW: HERBAGEN Chocolate dream - răsfăț pentru corp, față și păr

On
sâmbătă, ianuarie 23, 2016
Bună tuturor,

Farduri, joc de lumini și umbre, rujulețe, sclipici, pudre etc., dar o imagine plăcută și ingrijită nu se limitează doar la aceste lucruri, nu? Astăzi m-am gândit să schimb puțin registrul și să vă vorbesc despre un produs MUST HAVE din colecția mea pentru ingrijire corporală.

Este un produs cu vechime in colecție și aceasta datorită faptului că il folosesc cu regularitate de mai bine de un an și jumatate (nu aceeași sticlă, se ințelege :) ).

Dear ladies, vă prezint cu drag Herbagen Chocolate dream - Body, Face & Hair Massage oil.




Sunt ani buni de când am ales să folosesc uleiuri pentru corp, nu că aș avea vreo nemulțumire demnă de menționat cu privire la loțiunile/cremele sau unturile de corp folosite in trecut, dar uleiurile imi par mai bogate, mai fine, cu rezultate mai evidente.

Toate flacoanele folosite le-am achiziționat din magazine naturiste, dar trebuie să precizez faptul că acest ulei este cam scump la vedere. Dacă am avut norocul să-l cumpăr dintr-un loc, a doua oară nu l-am mai găsit acolo și, astfel, m-am găsit intr-un quest general prin București pentru următorul și următorul flacon. (Știu, lucrurile puteau să fie mai simple și făcute intr-o manieră mult mai comodă, de acum il voi achiziționa online).

Dar să mă opresc din pălăvrăgeala asta și să trec la subiect (nu de alta, dar gurile rele deja se pregătesc de taxtare, mă adaptez cât pot de repede).

Ce este acest produs și ce promite el?


Herbagen Chocolate dream este un ulei pentru corp, ten și păr. Conține uleiuri vegetale de măsline, avocado, sâmburi de strugure și argan, totalizând 99% materii prime de origine naturală.

Ingrediente: Olive Oil (Olea Europaea Fruit Oil), Persea Gratissima, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Argan Oil, Tocopherol, Parfum, Coumarin.

Produsul este testat dermatologic și, un lucru de care personal țin foarte mult cont, NU este testat pe animale.

Mod de utilizare: Se masează pe pielea feței și corpului. Contribuie la nutriția și creșterea elasticității epidermei. Aplicat pe zona capilară hrănește și conferă luciu firelor de par. Lasă pielea delicios parfumată cu aromă de ciocolată, relaxează și elimină stresul.

Produsul vine intr-un flacon de 150ml iar termenul de valabilitate este de 2 ani.

Cu o așa prezentare mi-a fost imposibil să nu mă aventurez in achiziționarea produsului. Să fim seriosi, cine poate rezista cuvântului ciocolată?



Păreri, concluzii, recomandări


Am inceput utilizarea uleiului Herbagen Chocolate Dream incă din prima zi și am rămas fidelă produsului. Il folosesc cel mai des in sezonul rece.


  • Ambalaj: Flacon inchis la culoare, cu pompiță. Face utilizarea mult mai facilă. +
  • Mirosul: este deosebit, bogat, dulceag, nicidecum grețos, este foarte persistent.
  • Textura: uleioasă (wow, v-am surprins complet aici :) ). Partea foarte bună este că se absoarbe foarte rapid in piele fără să lase o peliculă lipicioasă care, poate, ar produce disconfort. Hainele tale imprumută mirosul, dar nu sunt pătate de acesta.
  • Efectul: hidratare maximă și de lungă durată, o piele plăcută la atingere și delicios de parfumată.
  • Gust: GLUMESC :) (oare?)


Deci?! Merită sau nu?

Datorită efectului său final non gras, dar intens hidratant - recomand acest ulei tuturor tipurilor de piele. In ceea ce priveste utilizarea sa pe par... aici am zis pas posibilității, deoarece am parul gras și nu intrezăresc un rezultat pozitiv.

In colecția Chocolate dream mai puteți găsi un gel de duș (imi doresc foarte mult să-l incerc) și un unt de corp.

Prețurile in magazine pentru acest ulei variază intre 22 și 25 de lei, dar am observat că in această perioadă, pe site-ul Herbagen sunt reduceri, astfel că, puteți achiziționa uleiul la prețul de 18 lei.

Dacă iți dorești o hidratare eficientă (mai ales in această perioadă friguroasă), dacă iți dorești să te cufunzi intr-o aromă delicată de ciocolată... atunci este foarte probabil ca acest ulei să fie ceea ce cauți.

! Bine de știut: Acest ulei se poate dovedi un adevarat răsfăț și o sursă de relaxare pentru tine, dar trezește și simțurile (nu numai ale tale :) )!

Da! Merită!

Ai incercat uleiurile de corp de la Herbagen? Ce efect au avut asupra ta?
Te aștept cu păreri, impresii și sugestii aici sau pe email.

Până data viitoare,

Cristina

IMPORTANT: Această postare NU este sponsorizată.

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!

Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!

4 comentarii on "REVIEW: HERBAGEN Chocolate dream - răsfăț pentru corp, față și păr"
  1. Suna misto. Am si eu si gel de dus cu ciocolata (de la alta firma) si imi ramane mirosul si dupa ce ma spal. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar sunt curiosă dacă te va tenta și ce părere o să-ți facă. Aaaaahhh, not fair! Vreau și eu :) Adevărul este că merge bine un astfel de miros intr-o perioadă ca asta, nu? Se simte mai bine, vara s-ar putea să pice mai greu (depinde, ce-i drept, de intensitatea mirosului)

      Ștergere
  2. ador acest produs, de mult timp!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spune-mi ca tu nu ai probleme cand vine vorba sa-l gasesti prin magazine ca o sa fiu vesnic geloasa. :) Adevarul este ca e tare bun si fac comparatie la sange cu alte uleiuri pe care le-am avut.

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature