REVIEW: INGLOT Under Makeup Base

On
marți, ianuarie 19, 2016
                                             Bună tuturor,
Pore Minimiser Base, Matte Base varianta 1, varianta 2, Pore minimizer & mattifying (la pachet) etc., etc. Produse mai cunoscute, mai puțin cunoscute. Produse mai scumpe sau mai rezonabile ca preț, am încercat câteva de-a lungul anilor. Dar, stai! Citiți cuvinte inșirate (aparent fără noimă) și nu prea este clar despre ce vorbesc, nu?

In postarea mea anterioară începusem să laud, printre picături, două produse INGLOT ce mi-au devenit (ulterior) indispensabile și, evident,  promiteam un articol separat despre ele. So, ca să rămân o parolistă, here  is no 1! Astăzi, in urma tragerii la sorți (well, nu chiar, dar să pretindem că așa a fost… cu comisie, tot tacâmul) am ales să vă vorbesc despre: INGLOT Under Makeup Base. 

Noi (adică eu și baza de machiaj J ), am facut cunoștintă inițial printr-un tester, îi multumesc pe această cale Adelaidei că l-a strecurat in punguța mea de cumpărături (la câteva zile am revenit in magazin după produsul full size. De ce? Citește in continuare).

 Având deja vreo alte 5 produse destinate pregătirii tenului cu care jonglam (și nu, nu eram 100% mulțumită de ele), nu aveam in plan să achiziționez incă un produs. Mi-am zis că deja făcusem o investiție in această direcție, hai să trag de ele, să le consum și reiau eu căutările după. Se pare că planurile au fost dejucate de produsele INGLOT (naughty INGLOT :) ). 

Ca să incep cu inceputul și pentru că am o bănuială că nu am descris până acum nevoile și problemele tenului meu, am să o rezum destul de brut la: ten mixt -, zona T fiind un regal al bleah, bleah…oily as hell dupa 2-3 ore de la aplicarea machiajului; plusez prin faptul că fondul de ten nu stă locului pe parcursul zilei (NOTA BENE: folosesc ce trebuie sau, mai bine spus, ce este destinat tipului meu de ten. Știu că nu este indicat să amestecăm anumite produse ca:  cele pe bază de apă cu  cele pe bază de ulei etc . Hai, că am temele făcute la capitolul asta. Ar fi și rușine să nu le cunosc). Cu toate aceste, tenul meu avea o misiunea clară - să imi facă zile fripte sau uleioase.

Dar, ca in toate poveștile cu final fericit, iată că și povestea bătăilor mele de cap ajunsese la final (pam pam).

Revenind la testerul cu pricina, l-am incercat la vreo doua zile dupa ce-l primisem. Eram șceptică, eram chiar sigură că nici acesta nu o să fie cine știe ce și... ZBANG!  Greșit!

Ce promite produsul - știu, toate produsele promit câte ceva, altfel cum s-ar vinde? Din fericire acesta mi-a oferit rezultate concrete  (pentru a nu inventa eu povești, voi lua exact descrierea oficială, fair enough):

Perfect hypoallergenic primer for all skin types and makeup finishes. Absorbs excess facial oil and scatters light, giving all skin types a matte look and silky smooth finish. Use to prolong the life of your foundation, turning your skin into the perfect blank canvas.

Aha! Acum ce cred eu...  

Acest produs s-a dovedit a fi chiar foarte bun. Aplicarea fondului de ten a devenit mult mai ușoară atât in aplicarea fdt  cu o pensulă sau un beauty blender; tenul se simte protejat, pelicula de bază aplicată lasă tenul foarte fin, secreția de sebum a fost simțitor redusă (problema mea cea mai spinoasă).

Machiajul a devenit mult mai rezistent, de multe ori nu fac niciun retuș in cursul zilei, chiar nu este nevoie. Exact ce căutam!




Primerul este incolor și vine intr-un ambalaj transparent, ușor de utilizat la o cantitate de 30 ml, iar pretul in magazin este de 65 lei
Mă gândesc că nu aș vrea să vă descurajeze prețul și să considerați că este prea puțin produs (dar și majoritatea fondurilor de ten vin tot in ambalaje de 30 ml). Ei bine, am un tips pentru ca voi să vă bucurați de acest produs cât mai mult timp (bine, in limita termenului de valabilitate). Expresia a little goes a long way ii vine ca o mănușă.
Eu vă recomand să fiți destul de zgârcite cu cantitatea pe care o veți utiliza. O cantitate de mărimea unui bob de mazăre, incălzită intre degete, o să se dovedească suficientă pentru acoperirea intregului ten.
Fiți in schimb generoase cu tenul vostru și cautați să ii oferiți produse potrivite și de cea mai bună calitate.

Dacă sunteți in cautarea unui produs care să vă aducă o rezistență mai mare machiajului, care să reducă vizibil secreția de sebum, care să nu dea senzația de ten incărcat...atunci această bază s-ar putea să fie ce căutați.  Mai mult, de ce nu mergeți in magazin și solicitați un tester? Pe mine nu m-a dezamăgit și sper că nici pe voi.

( Produs testat si aprobat de Baby Hedwig)


Vă invit să schimbăm impresii, sunt curiosă să aflu despre experiența voastră in utilizarea acestui produs. :)

Aștept mesajele voastre aici sau pe email.

Până data viitoare,

Cristina

IMPORTANT: Această postare NU este sponsorizată.

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!

Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!
2 comentarii on "REVIEW: INGLOT Under Makeup Base"
  1. Nu l-am incercat dar si eu, ca si tine, am vreo 5 baze pentru ten. Pare interesanta dar pacat, PACAT! ca cei de la Inglot n-au magazin online.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :( Eu cred că se gândesc la implementarea acestei posibilități cât mai curând. Ce am observat este că au, momentan, o soluție de compromis. Au pus la dispoziție un număr de telefon la care poți face comenzi, 0724 464 568. Au un customer care bun și cred că nu ai avea prea multe batai de cap. Poți incerca și sper să iasă bine. Daca nu, hai la Bucuresti la o cafea/cico sau ce vrei tu și o tură prin INGLOT. :D

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature