Makeup Trend 2016 | Top 7 produse pentru un chip luminos

On
sâmbătă, ianuarie 30, 2016
Bună tuturor,

Dacă in 2015 accentul in makeup s-a pus pe umbre/conturul feței (in unele cazuri chiar exagerat). Iată că 2016 propune un focus pe un chip luminos, dar nu sclipicios.
Vedeți voi, practic nu se schimbă prea mult lucrurile, deoarece vorbim aici despre jocul de lumini și umbre iar ele merg mână in mână de cele mai multe ori. Umbrele (conturul) corectează forma feței, crează dimensiune iar lumina aduce in prim plan acele trăsături ale chipului ce merită să fie observate și admirate. Lumina, folosită corect, scoate un chip tern și obosit din anonimat!

Așa că, let's give a warm welcome to Strobing!


2016 makeup trend - glowing skin


M-am uitat și răsuitat in colecția mea pentru a alege câteva produse demne de menționat in acest articol. Well, nu m-am putut adaptat canoanelor (top 5, top 10 etc.) și mi-au ieșit in fața 7 produse  ( Criss, rebelo :)! )

Propunerile mele pentru voi sunt:

  • MELKIOR Mosaic Powder - Light Touch - este o pudră luminoasă compactă. Este my go to product aproape in fiecare zi. Este light și fină la atingere. Merge de minune pe timp de zi. Deoarece nu este extrem de pigmentată, este cam greu să greșești cu aplicarea ei. Este disponibilă in două variante.
  • MAC Accentuate Sculpt - sau nu pot trăi fără tine. Recomandarea mea nr 1 pentru un look subtil, lejer și elegant (o recomand machiajului de zi). Are o textură fină, irizațiile sunt atat de discrete. Minunată!
  • SEPHORA MicroSmooth Baked Sculpting Trio 03 mat tan - un produs destul de nou in colecția mea. Foarte pigmentat, finish satinat. Love it! Mai potrivit pentru seară și in sezonul cald.
  • Too Faced Cocoa Contour Chiseled to perfection - eu zic că nu trișez cu acest produs (sper). Este o trusă mai complexă (bronzer, două iluminatoare și o pudră pentru contur). Este versatilă și poți jongla cu produsele pentru a trece cu succes de la un look de zi la unul de seară. Nu sunt un fan declarat al pensulei din kit, dar functionează și ea in felul ei.In plus, colecția celor de la Too Faced cu cacao ne-au zăpacit pe toți, miroase divin. Disponibil in SEPHORA.
  • MAC Vanilla pigment - nu există beauty addict pe lumea asta care să nu cunoască acest produs, sunt convinsă de asta. Pigmentul Vanilla rămâne un produs must have și cu greutate in lumea makeup-ului. Poate fi folosit in atâtea feluri (fard, iluminator, mixat cu gloss pentru a da impresia de volum buzelor etc.), iar rezultatul este tulburător (in sensul bun). Dacă m-ar pune cineva in situatia de a alege un sigur produs de makeup și să plec pe o insulă pustie, Vanilla ar pleca cu mine. Irizații aurii de poveste. Dacă nu l-ati incercat până acum e bai mare. Go get it!
  • BENEFIT High Beam - ok, să zicem că nu ești o fană a produselor pudră. Propunerea mea pentru tine este iluminatorul de la Benefit. Potrivit atât pentru zi cât și pentru machiajul de seară. Pigmentație bună și rezistență.
  • INGLOT HD Highlighter Trio 102 - disponibil in 4 variante (cu siguranță il vei găsi pe cel potrivit nuanței tenului tău). Textură satinată, foarte pigmentat și rezistent. De incercat neapărat!

Tips pentru aplicarea highlighter-ului pe zona pomeților:

In primul rând ai nevoie de o pensulă densă cu perii fini (recomand pensula Sigma SS109).
  • Aplică gradual produsul până ajungi la rezultatul dorit; 
  • Aplică produsul prin mișcări circulare și imbină-l cu blush-ul. Astfel, produsele crează o armonie și nu par separate prin linii inestetice;
  • Nu intinde produsul prea departe, nu trebuie să ajungi un disco ball. Punctul tău de reper: privește drept in oglindă, aplică produsul in formă de semi-lună până in dreptul colțului exterior al ochiului.

Sper că aceste mici sfaturi și recomandări ți-au fost de folos. Voi ce produse pentru highlight folosiți?

Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Cristina


Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!


4 comentarii on "Makeup Trend 2016 | Top 7 produse pentru un chip luminos"
  1. Hei Criss ! Util articolul tau:) Eu folosesc Mary LouManizer si un fard de la Sephora care merge pt un highlight mai "frosty".

    Arata f apetisant trio-ul Inglot si Mac accentuate scuplt 💜

    Te pup :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei! Ma bucur ca ai gasit articolul util. Pe wishlist am trecut The Balm si il tot ratez. Trebuie sa-l am si eu asap. Te pup cu drag! :-*

      Ștergere
  2. Si eu iti recomand iluminatorul de la theBalm, e super! Pigmentul de la Mac chiar e cunoscut, nu am apucat sa-l vad si eu, sa vad cam cum e, dar am auzit numai lucruri bune despre el. Pe listuta aici vad ceva ce trebuie sa incerc, bine.. vad mai multe. Dar sigur iluminatorul de la Melkior o sa ajunga la mine, ma gandesc la el de ceva timp :D Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Adela! Promit sa merg in zilele urmatoare dupa iluminatorul de la TheBalm. Cred ca pierd o nebunie de produs. Sper sa apuci cat de curand sa lucrezi cu Vanilla, te vei indragosti. Te puuup! :)

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature