GOSH Cosmetics in KENDRA | Haul

On
miercuri, ianuarie 27, 2016
Bună tuturor,

Am observat că pentru mine incepe să devină un obicei să caut un lucru și să dau peste altul. Postarea s-ar asocia de minune cu Surprize, surprize... sau Unde dai și unde crapă.

Recent m-am aventurat prin magazinul KENDRA din Unirii Shopping Center și am dat nas in nas cu standul GOSH Cosmetics. Am vazut  foarte multe persoane laudând produsele de ceva vreme pe Youtube, dar nu am cautat neaparat ocazia să intru in posesia unor produse GOSH; erau acolo pe lista "mi-ar plăcea, dar nu arde".

Se pare totuși că a ars puțin când am vazut micuțul stand căci nu mi-a mai trebuit produsul după care mă dusesem inițial. Zic micuțul pentru că este un stand destul de mic, nu are o varietate de produse să iți taie răsuflarea, dar este un inceput bun și este imposibil să nu iți facă cu ochiul măcar un rujuleț răzleț.


Personal voi prefera de mii de ori să cumpăr un produs pe care am ocazia să-l ating, să-l studiez. Să-mi fac o idee cât de cât despre ce știe el să facă și nu să cad victimă fotografiilor de produs de pe net. Știu că acest lucru nu este mereu posibil, dar când se poate, go for it!

Vă spuneam că este imposibil să nu vă atragă măcar un produs. Eu am fost destul de incantată de produsele destinate buzelor, acolo am vazut, de altfel, o varietate interesantă de studiat, testat și luat acasă.

Că să ating și subiectul prețurilor, sunt acceptabile. Rujurile sunt undeva la 30 lei, fondurile de ten (chiar dacă sunt diferite; compacte, lichide, au scopuri diferite) se comercializează la prețul de 62 de lei. Pare-mi-se că sunt prețuri ordonate per tip de produs (nu 100%, dar marea majoritate).

Am ales și eu câteva produse pentru test drive. Până acum lucrurile merg bine, dar voi dezvolta părerile intr-o postare viitoare.



Pentru inceput am cumpărat:

  • Fond de ten X-Ceptional Wear Foundation, nuanța 12 natural (nu au o paletă foarte bogată de nuanțe. Nu este nuanța mea perfectă, dar se amestecă de minune cu un alt produs pe care il folosesc și tot ajung la nuanța potrivită).

  • Rujurile - 003 MATT, nuanța ANTIQUE și 159 BOHEME (love it, se simte foarte hidratant pe buze).

  • Mascara ALLONGEANT - Erată: nu cred că voi găsi vreodată acel produs destinat genelor despre care să spun - NU CRED CĂ ESTE POSIBIL - (in traducere - gene lungi, dese, curbate, minunate). Dar acest produs promite rezultate in termeni de alungire după numai două saptamani iar eu am zis why not? A intrat in test drive de doua zile, am făcut poze pentru before & after. Urmează o recenzie.







  • Și achizițiile s-au incheiat cu SMOKEY EYE PALETTE 02 BROWN. Sunt soft, nu cele mai pigmentate farduri. Sunt acceptabile pentru un machiaj subtil sau de tranziție pentru alte produse mult mai puternice in termeni de pigmentație. 



FĂRĂ BAZĂ DE MACHIAJ
Ei bine, cam atât in materie de produse GOSH Cosmetics. Cum vă spuneam, au intrat in rutina zilnică, nu de alta, dar vreau să văd și eu de unde iubirea asta mare. Voi reveni sigur cu o recenzie.


Ca de final:



Voi ce produse GOSH ați folosit până acum? Vă plac produsele lor sau incă deliberați?

Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Cristina

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!


Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!

4 comentarii on "GOSH Cosmetics in KENDRA | Haul"
  1. La mine parca vad ca nu apare in Kendra, magazinul Kendra din Constanta e asa.. gol. Si cu niste vanzatoare efectiv agasante!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marionnaud, de exemplu, nu are in toate magazinele aceleasi branduri. Cu ei am avut eu un moment mega kodak. Eram in magazin si ma uitam la un creion de ochi, banalul creion de ochi negru... vine o tipa de acolo si imi zice "acela este un creion de ochi, cu el va conturati ochi". Seriosssssss???? Eu credeam ca sunt cuie. Marea majoritate nu au o pregatire minima de customer care. Am ramas cu un sentiment foarte neplacut de atunci si il povestesc cu fiecare ocazie, poate vede si cine trebuie si se schimba ceva. :(

      Ștergere
  2. Cel mai bun produs al lor mi se pare mascara Boombastic! Il iubesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uoff, pe cuvant ca aia a fost prima mea intentie, dar ai vazut si tu ce am ales in cele din urma. Voi incerca si Boombastic-ul. Btw, se prezinta bine si mascara Growth, cel putin le defineste frumos. :)

      Ștergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature