RECOMANDARE: Favisan, gel hidratant pentru coșuri

On
sâmbătă, august 24, 2013
Bună tuturor,

Imi dau seama că până in acest moment nu am scris niciun articol pe acest blog. M-am gandit sa debutez vorbind despre un subiect care va ramane mereu de actualitate: coșurile și punctele negre.

Aceasta noua categorie din blog este o sectiune dedicata produselor pe care eu le-am incercat/testat, iar parerile expuse aici vor reflecta mereu realitatea, realitatea mea - fara menajamente, fara artificii gratuite.


Astăzi am o scurtă recomandare pentru voi.
Se intâmplă ca indiferent câtă atenție acordăm ingrijirii tenului, să ne trezim peste noapte sau zi :( cu niște monstruleți pe fața, fie că sunt coșuri sau punctele negre. Am frecvent perioade mai dificile și cu toate că produsele de machiaj ajută la mascarea imperfectiunilor, trebuie să le și tratăm. Cu ceva timp in urmă am intrat intr-un plafar căutând un astfel de produs și, mi-a atras atenția Gelul hidratant pentru coșuri de la FAVISAN, prețul părea rezonabil (doar 9,30lei), am zis să-l incerc.

Mi-a plăcut textura sa ușoara și faptul că mi-a conferit o senzație de relaxare și răcorire (contine camfor, mentol) dar, mai presus de toate, a rezolvat in cateva zile (aplicare dimineața și seara) problema.

Personal il recomand ca o soluție/medicament pe termen scurt spre mediu sau fix pe perioada in care tenul se confrunta cu aceste probleme. Ingredientele pe care le conține și mă refer aici la alcool, nu sunt defel recomandate, putând irita tenul.

Baftă!

Be First to Post Comment !
Trimiteți un comentariu

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature